Fame Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Noen som vet grunnen til dette? Hver gang jeg plystrer blir ho helt rabiat og mjauer og koser på meg
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 Katten er kanskje gal? Anonymous poster hash: fbb5d...df3
Gjest Dårris Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Hehe, så søtt. Hun liker vel lyden da. Litt rart, for de fleste katter liker ikke "skarpe" lyder.
Minya Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Kanskje hun prøver å få deg til å holde kjeft 2
Pawn Hearts Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Min erfaring er at katter liker mellomtoneregisteret. Derfor er klassisk gitar et veldig bra katteinstrument. Plystring ville jeg trodd at lå i et litt for høyt toneleie for katter, men det finnes sikkert individuelle forskjeller. Katter er kompliserte vesener med sterk personlighet, så det skulle ikke forundre meg om noen katter digger Led Zep mens andre foretrekker Chopin eller Boulez (orkestreringen i Le marteau sans maître burde falle i smak).
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Sånn er en katt jeg kjenner også! Blir helt tullete av høy plystring og munnspill. Gnir seg inntil og skal heeelt opp i ansiktet til den som lager lyden. Rart!Anonymous poster hash: 11adb...76d
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Samme gjør min hunnkatt. Hannkatten reagerer ikke Anonymous poster hash: d48ee...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå