Gå til innhold

Noe du ikke gjør foran kjæledyret ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat fått meg en katt, og hun vil gjerne være med over alt.. Men hun får ikke bli med soverommet når jeg og samboer har sex ;) ellers får hun godt være med på badet, og hun får en klem med en gang jeg står opp, selv om jeg er (nesten) naken.. Noe dere ikke gjør foran kjæledyret deres?

Anonymous poster hash: 14c52...e11
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_frisk
Skrevet (endret)

Sex er vel det eneste. For min og partners del, ikke så mye hundens.

Om hun ser meg naken eller ser meg bæsje eller hva som helst annet driter jeg i.

Endret av frisk
  • Liker 1
Skrevet

Fremover : ha sex..

Har latt hunden være tilstede da han egentlig sov, men u det siste så har han stått å bjeffet, skikket mannen på foten, eller meg på armen. ikke særlig kult.

Lar han se Oss nakne og koser med han selv om jeg er naken.

Skrevet

Gjør alt foran henne, unntatt å nyse! Dere vet når man skal til å nyse og man liksom trekker etter været, da stirrer hun på meg da! Hun stopper opp i hva det enn er hun driver med og nistirrer sånn at hele nysen min blir ødelagt.. Og det er fryktelig irriterende! :(

• Liker 7
Skrevet

:ler:

Hunden ser alt

Anonymous poster hash: 27bc0...400

Skrevet

Syns dyret kan være en annen plass når man har sex eller går på do. Eller er naken, man bare VET at katten dømmer deg for den nye bilringen som kom i løpet av sommerferien...

Anonymous poster hash: fb67d...da6

• Liker 2
Skrevet

Jeg bor på hybel, så om jeg skal ha sex eller gjøre noe annet intimt så må desverre bikkja være vitne til det. Er ikke så bekymra for bikkja, mest meg som føler meg ukomfortabel når han står å stirrer. Men nå ligger han heldigvis som regel på gulvet og sover :) 

• Liker 1
Skrevet

Det eneste er vel sex.

Kattene pleier å sitte rett utenfor dusjen og bare stirre på oss når vi dusjer, og hun ene har et stort behov for å sitte på fanget mitt og kose når jeg sitter på do... og jeg koser med de selv om jeg er naken, men har vi sex så får de ikke være tilstede :P

Anonymous poster hash: 82857...582

Skrevet

Sex. Katten hopper gjerne opp på fanget mitt mens jeg er på do :P

Skrevet

Ikke noe som jeg kan komme på. Han har nok vært vitne til det meste.

Skrevet

Ser ikke på skumle filmer om katt er tilstede

Sex
Viser meg ikke naken for katten
Forsøker også snakke minimalt i tlf
Promper heller ikke

Anonymous poster hash: 6bac6...d5b
Skrevet

Her har kattene fått være med på alt, har til og med vært i senga under sex - uten at vi visste det. Pleier å lukke døra under sex da, for vår egen del, men er ikke alltid man rekker å planlegge.

Skrevet

Sex er det eneste, men har hatt sex foran rottene mine da... Hunden får ikke se.. :P

Bryr meg ikke om jeg er naken, det er jo virkelig helt naturlig for andre dyr så skjønner ikke hvorfor man ikke skal være naken. Er bare mennesker som bryr seg om andres nakenhet, du tenker jo ikke at en nakenhund burde hatt på seg klær siden den er naken og viser kroppen sin liksom ...

Anonymous poster hash: 173d9...60e

Skrevet

Har ikke sex foran hunden vår! Der går grensa. Ellers er det ikke noe annet, for han følger oss overalt :)

Gjest Honeyblossom
Skrevet (endret)

Sex er vel det eneste. Har to hunder, og den ene kunne ikke brydd seg mindre om hva jeg gjør, mens den andre er fryktelig nyskjerrig og vil gjerne være midtpunktet og være med på alt så da sier det seg selv at å ha sex med hun i rommet er ganske vanskelig. Klok av skade :fnise:

Endret av Honeyblossom
Skrevet

Jeg verken roper, gråter eller har sex foran hunden min. Det skal den få slippe å være vitne til.

Anonymous poster hash: 897fc...2d9
  • Liker 1
Skrevet

Støvsuge eller føne håret.

Skrevet

Røyker ikke foran dyra mine

• Liker 2
Skrevet

Har helst ikke sex foran hunden, men han har nok sett oss noen ganger når det plutselig blir en runde andre steder enn på soverommet.

Han ELSKER å være med på badet og sovner på matta mens vi dusjer eller driter (mannen bruker en evighet på do og må alltid vekke en snorkende hund når han er ferdig). Hunden blir gjerne med gjester på do også hvis de ikke jager han ut. :ler:

Ellers forsøker vi å ikke krangle foran hunden, han blir stresset når vi er tydelig sinte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...