AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Hei! Finnes det noe sted Ryanair flyr til på fredager, med retur ettermiddag på søndager? (Til nød utreise torsdag kveld eller retur mandag.) Finner bare destinasjoner med avganger maks to ganger i uka, og aldri helg. Eller at man drar grytidlig søndag, slik at siste dagen går tapt. Skjønner det er litt av greia til Ryanair med ugunstige, billige reisetidspukt - men tips til hvordan man kan få best mulig weekentur mottas med takk! Utreise fra Torp/Rygge.Anonymous poster hash: 8fa29...6de
Kjetil E Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 (endret) Hei! Finnes det noe sted Ryanair flyr til på fredager, med retur ettermiddag på søndager? (Til nød utreise torsdag kveld eller retur mandag.) Finner bare destinasjoner med avganger maks to ganger i uka, og aldri helg. Eller at man drar grytidlig søndag, slik at siste dagen går tapt. Skjønner det er litt av greia til Ryanair med ugunstige, billige reisetidspukt - men tips til hvordan man kan få best mulig weekentur mottas med takk! Utreise fra Torp/Rygge.Anonymous poster hash: 8fa29...6de De har 3 avganger daglig fra Rygge til London (Og tilbake). Både morge, midt på dagen og kveld begge veier. Endret 30. august 2015 av Kjetil E
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 De har 3 avganger daglig fra Rygge til London (Og tilbake). Både morge, midt på dagen og kveld begge veier. Takk, London notert. Har vært der en del ganger tidligere, vet du om noen andre destinasjoner også? Ang Paris vet jeg det tar lenger tid med buss fra den øde flyplassen til sentrum enn selve flyreisen, så langhelgen blir ganske forkortet om man velger Ryanair. Anonymous poster hash: 8fa29...6de
Kjetil E Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 Takk, London notert. Har vært der en del ganger tidligere, vet du om noen andre destinasjoner også? Ang Paris vet jeg det tar lenger tid med buss fra den øde flyplassen til sentrum enn selve flyreisen, så langhelgen blir ganske forkortet om man velger Ryanair.Anonymous poster hash: 8fa29...6de Da vil jeg nesten annbefale deg Ryanair.com/no der finner du alle destinasjoner. Men er vel tvilsomt om det er andre destinasjoner som har like mange avganger som London. Kan andre lavprisselskaper være aktuelle, Både Wizzair og Norwegian flyr fra Torp. I tillegg har jo Norwegian svært mange ruter ut fra Gardermoen. Og de bruker jo i de fleste tilfeller langt bedre bellignede flyplasser enn det RyanAir gjør.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Da vil jeg nesten annbefale deg Ryanair.com/no der finner du alle destinasjoner. Men er vel tvilsomt om det er andre destinasjoner som har like mange avganger som London. Kan andre lavprisselskaper være aktuelle, Både Wizzair og Norwegian flyr fra Torp. I tillegg har jo Norwegian svært mange ruter ut fra Gardermoen. Og de bruker jo i de fleste tilfeller langt bedre bellignede flyplasser enn det RyanAir gjør. Problemet er bare at jeg må gå på hver enkelt destinasjon, og hver enkelt måned, for å se hva som kan fungere til kravet "helg". Derfor lurte jeg på om folk hadde erfaring med destinasjoner som klaffet bra! Prøver å planlegge litt småturer utover høsten, og er åpen for alt av destinasjoner. Tusen takk for hjelp.Anonymous poster hash: 8fa29...6de 1
AnonymBruker Skrevet 4. september 2015 #6 Skrevet 4. september 2015 Bump.Anonymous poster hash: 8fa29...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå