Gjest the imp Skrevet 16. september 2004 #1 Skrevet 16. september 2004 Enkelt og greit spørsmål: Får man kjøpt Mudd-jeans på Carlings? Evt. hvis ikke, hvor ellers enn på JC finner jeg Mudd-jeans?
Gjest Ethereal Skrevet 16. september 2004 #2 Skrevet 16. september 2004 Er ikke Mudd et Henry Choice-merke, tro? I hvertfall har jeg sett det på de samme stedene. Prøv for eksempel Voice of Europe.
Gjest gjest1 Skrevet 16. september 2004 #3 Skrevet 16. september 2004 Tror ikke de har det på Carlings. Kjøper mine på JC. Mitt favorittmerke for tiden. Billig, og tøft med M bak på lommen når man heter noe med M. (Fjerner som regel alle de andre merkene)
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #4 Skrevet 16. september 2004 Hva koster en Mudd-bukse, da? Har sett noen fjortizzer med sånne, synes de er tøffe.
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2004 #5 Skrevet 16. september 2004 Hva koster en Mudd-bukse, da? Har sett noen fjortizzer med sånne, synes de er tøffe. Tror prisen er skrudd opp til 599kr, noe de absolutt ikke er verdt,... Min erfaring er at tøyet blir veldig fort slitt og stygt,...og at de er ikke verdt mer enn de 299kr jeg betalte for mitt par..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå