Gå til innhold

Er det vanlig med skitten mann ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler ofte,og dette i helgene som oftest at jeg må mase på mannen min ang hygiene. Han kan gå i svært skitten bukse og skinke svette. Igår kranglet vi om at han måtte ta en dusj siden vi skulle treffe foreldre til våre barns venner. Da hadde han skitne klær, brune tenner og ekkel lukt. Jeg skammer meg så over han noen ganger. Men når han skal på jobb kan ham fint pynte hår, vaske seg og gå med stil reint antrekk. Jeg syns at dette er skikkelig turnof og kan ikke huske sist jeg syns han var attraktiv.

Han vasker heller ikke hender og jeg må mase om det. Da blir han som regel sist og sier at han kan like så godt gå ned bleier. Ja jeg forteller han ofte at han må vaske seg før han lager mat til barna.

Anonymous poster hash: 31db3...9b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler ofte,og dette i helgene som oftest at jeg må mase på mannen min ang hygiene. Han kan gå i svært skitten bukse og skinke svette. Igår kranglet vi om at han måtte ta en dusj siden vi skulle treffe foreldre til våre barns venner. Da hadde han skitne klær, brune tenner og ekkel lukt. Jeg skammer meg så over han noen ganger. Men når han skal på jobb kan ham fint pynte hår, vaske seg og gå med stil reint antrekk. Jeg syns at dette er skikkelig turnof og kan ikke huske sist jeg syns han var attraktiv.

Han vasker heller ikke hender og jeg må mase om det. Da blir han som regel sist og sier at han kan like så godt gå ned bleier. Ja jeg forteller han ofte at han må vaske seg før han lager mat til barna.

Autokorrekt er noe dritt.

Skrevet

Æsj! Har han alltid vært sånn? Jeg ville prøvd å ta en alvorsprat med ham. Jeg ville tatt den når begge to er i ganske godt humør for å unngå en krangel. Så ville jeg rolig sagt hvordan jeg følte det og stilt spørsmål om hvorfor han ikke dusjer, vasker hender og slikt. 

• Liker 2
Skrevet

Nei, det her er ikke normalt.

Å ha på joggebuksa på en regnværsdag om man har fri er greit.

Å droppe håndvask og tannpuss er IKKE det!

Si det rett ut at du blir pinlig berørt når han lukter vondt.

• Liker 4
Skrevet

Æsj! Har han alltid vært sånn? Jeg ville prøvd å ta en alvorsprat med ham. Jeg ville tatt den når begge to er i ganske godt humør for å unngå en krangel. Så ville jeg rolig sagt hvordan jeg følte det og stilt spørsmål om hvorfor han ikke dusjer, vasker hender og slikt.

Vi har pratet masse om det. Han går i selvforsvar og blir sint. Itillegg lyver han konstant om at han har vasket hender. Jeg har antibakteriell og såper i alle rom. Pluss våtservietter. Idag er det 3 dager siden han dusjet og det kjennes 😠

• Liker 1
Skrevet

Har han alltid vært sånn? Og hvordan er du på renhold, er du helt i den andre enden av skalaen? Jeg synes det er veldig ekkelt med folk som ikke vasker seg, samtidig høres det litt vilt ut å ha såper og antibac i alle rom...

Hva slags forsvar kommer han med da? Har han noen kompiser som kunne snakket med ham?

• Liker 5
Skrevet

Vi har pratet masse om det. Han går i selvforsvar og blir sint. Itillegg lyver han konstant om at han har vasket hender. Jeg har antibakteriell og såper i alle rom. Pluss våtservietter. Idag er det 3 dager siden han dusjet og det kjennes

Når begynte du med å ha antibac og såper i alle rom? (før eller etter at han viste seg å være urenslig?)

Har du angst for bakterier?

Hvordan reagerer du, og hvordan reagerer du  mot han når han er urenslig?

Kanskje han er urenslig kun for å plage deg

Anonymous poster hash: 724ad...584

• Liker 2
Skrevet

Har han alltid vært sånn? Og hvordan er du på renhold, er du helt i den andre enden av skalaen? Jeg synes det er veldig ekkelt med folk som ikke vasker seg, samtidig høres det litt vilt ut å ha såper og antibac i alle rom...

Hva slags forsvar kommer han med da? Har han noen kompiser som kunne snakket med ham?

Jeg dusjer alltid før eller etter jobb,alltid etter trening og vasker hender etter å ha vært ute,jobb, på besøk,skiftet bleier eller før Jeg skal spise. Absolutt ingen fanatiker, men vanlig hygiene vaner. Grunnen til at jeg har det overalt er for å få han til vaske seg oftere. Han har blitt verre med åra. Forsvaret hans er at han ikke har tid. Men han har tid til å sitte foran pc i 7 timer

Skrevet

Var han også slik i starten av forholdet?

Kanskje han er slik fordi han ønsker at du skal gjøre det slutt?

Skrevet

Og jeg reagerer med forståelse noen ganger. Ikke alltid. Han gjør nok ikke det for å irritere meg fordi jeg overser det som regel, men rett å slett fordi han ikke syns det er viktig. Jeg nevnte også at det var trist at vi ikke er intime lenger, og det kunne fikses med at han tok vare på seg selv litt.

Skrevet

Jeg dusjer alltid før eller etter jobb,alltid etter trening og vasker hender etter å ha vært ute,jobb, på besøk,skiftet bleier eller før Jeg skal spise. Absolutt ingen fanatiker, men vanlig hygiene vaner. Grunnen til at jeg har det overalt er for å få han til vaske seg oftere. Han har blitt verre med åra. Forsvaret hans er at han ikke har tid. Men han har tid til å sitte foran pc i 7 timer

Det er bra tull at han ikke har tid i alle fall...huff...På den andre siden, så tror jeg ikke det hjelper å sette antibac overalt, han kan fort oppfatte det som en provokasjon om han ikke innser problemet. Kanskje han burde snakke med en psykolog, for det er jo ikke normalt å "ikke ha tid" til normal personlig hygiene. Hvor ofte dusjer han?

• Liker 1
Skrevet

Er han deprimert?

Har han et avhengighets-problem i forb. m pc-bruk?

Han trenger kanskje hjelp (profesjonell hjelp)

• Liker 1
Skrevet

Var han også slik i starten av forholdet?

Kanskje han er slik fordi han ønsker at du skal gjøre det slutt?

Han er dårlig på hygiene er lik han vil ut av forholdet? Takk for innspill, men du er ute på bærtur 😛

• Liker 2
Skrevet

Er han deprimert?

Har han et avhengighets-problem i forb. m pc-bruk?

Han trenger kanskje hjelp (profesjonell hjelp)

Han er ihvertfall ikke deprimert. Han er en av en lykkeligste jeg kjenner. Han har jo alt i livet sitt og det er han flink til å snakke om. Han syns det var kjempe trist at jeg nevnte depresjon. Ingenting som tilsier depresjon iallefall. Ingen avhengighet som jeg vet om.han syns bare ikke at god hygiene er viktig

Skrevet

Det er bra tull at han ikke har tid i alle fall...huff...På den andre siden, så tror jeg ikke det hjelper å sette antibac overalt, han kan fort oppfatte det som en provokasjon om han ikke innser problemet. Kanskje han burde snakke med en psykolog, for det er jo ikke normalt å "ikke ha tid" til normal personlig hygiene. Hvor ofte dusjer han?

Stort sett alle dager han skal på jobb,men ikke helger og få dager i feriene.

Skrevet

Han er ihvertfall ikke deprimert. Han er en av en lykkeligste jeg kjenner. Han har jo alt i livet sitt og det er han flink til å snakke om. Han syns det var kjempe trist at jeg nevnte depresjon. Ingenting som tilsier depresjon iallefall. Ingen avhengighet som jeg vet om.han syns bare ikke at god hygiene er viktig

Men synes han ikke at din komfort er viktig, da? Synes han det er greit at andre må lukte stanken fra ham, eller vil han bare ikke tro på at han stinker?

Skrevet

Han er dårlig på hygiene er lik han vil ut av forholdet? Takk for innspill, men du er ute på bærtur

Kan være en av mange muligheter.

Skrevet

Stort sett alle dager han skal på jobb,men ikke helger og få dager i feriene.

Har du spurt han om hvorfor han er nøye med hygiene når han skal på jobb, og om hvorfor han ikke er like nøye når han er hjemme?

Har du fortalt han hvordan dette er for deg?

Skrevet

Vel, noen er flinke til å skjule hvordan de egentlig har det.

Hva holder han på med på pc-en i alle disse timene av hjemmetiden?

Skrevet

Har du sagt dette til han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...