Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe som følger med graviditeten? Jeg har alltid vært litt "frøsen" av meg, men nå sitter jeg faktisk inne i stua med nesten 20 grader. Det er sol ute... og jeg fryser med strømpebukse (og ikke bare en tynn en engang, men en tykk strømpebukse)

Er det vanlig å fryse sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Valnøtt :-)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er frysen. Hvor langt er dupå vei? Har hørt at det er vanlig å bli mer varm og forhøyet kroppstemperatur når man kommer et godt stykke ut i svangerskapet. Er nå 8 + 2 tror jeg..

Vet ikke om det er vanlig for å svare på spørsmålet ditt. Men jeg merker jeg har blitt mer frysen og det rare er at jeg også føler meg varm samtidig. Bl.a varm i ansiktet...

Skrevet

Skal vi se...jeg er vel - 12+4, blir det vel...

Jeg var ikke så kald tidligere. Da var jeg egentlig ganske varm. Men i dag har jeg frosset så veldig.

Jeg har også tenkt på dette med svangerskap=varm, men kanskje det gjelder lenger framover? Kan ikke huske om jeg var spesielt varm eller kald de andre gangene...

Nå er jeg relativt varm... Men i hele dag har jeg sittet med pledd rundt meg, og det selv om jeg har hatt genser og golfjakke og tykk strømpebukse og bukse på meg...

Har tenkt litt på om det kan være lav blodprosent som gjør det?

Skrevet

Jeg fryser hvis det blir under 23 grader i stuen jeg... :ler:

Ellers skjønner jeg hva du mener med både kald og varm. Jeg er varm "i toppen", men synes likevel at jeg fryser. Har bodd i min kjæres digre strikkejakke de siste dagene.

Det holder jo på å bli høst nå da, så litt friskere og kaldere luft gjør kanskje at vi fryser litt lettere?

En kropp som er litt i ulage fryser kanskje lettere enn ellers også?

Kanskje blodet er "opptatt" med noe et eller annet sted i kroppen, (akkurat som etter man har spist og det brukes til å fordøye) og ikke er ledig til bruk i ytre strøk?

Skrevet

hmmm dette har jeg og stusset på.Jeg er snart 4+6 ca,har vert utrolig frysen i det siste.Spesielt på tottene og fingrene.Har vert så kald så jeg har tatt en varm dursj og laget masse te.Men jeg har følt mere at jeg har vert kald innvendig,det har ikke hjulpet å kle på meg.

Skrevet

Jeg frøs hele vinteren og svetta hele sommeren... Ble gravid i desember og fødte i august. Ikke noen situasjon jeg ønsker å gjenta...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...