Gå til innhold

Brudesko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg slik at jeg har har falt pladask for noen brudesko som er hvite,men så har jeg har champagne farga kjole.

Tror ikke skoene kommer til og syns så veldig da skjørtet på kjolen står veldig ut.

Kan jeg ha hvite sko eller kommer det til og syns veldig gått tro? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde nok gått for hvite sko jeg altså :-)

Kommer jo ann på kjolen din også. Har du bilde av den?

Sikkert INGEN andre enn deg som legger merke til fargeforskjellen i så fall :wink:

Skrevet

Jeg ville ikke hatt sko som er hvitere enn kjolen, for kjolen kan fort se møkkete ut.

Skrevet
Jeg ville ikke hatt sko som er hvitere enn kjolen' date=' for kjolen kan fort se møkkete ut.[/quote']

Enig! Om jeg ikke hadde funnet sko som var helt den samme fargen som kjolen (noe jeg har! :) ), så ville jeg heller gått for noen som var litt mørkere enn noen som var litt lysere.

Skrevet

Mine sko er bittelitt mørkere en kjolen (selvom de vistnok er diamanthvite begge to) Det gikk helt fint. Tror også at lysere sko vil gjøre at kjolen ser møkkete ut.

Skrevet

Kommer jo an på kjolen da. Jeg hadde hvite sko og elfenbensfarget sko. Ingen så det. Egentlig var det ingen som så skoene i det hele tatt! Så jeg var egentlig litt misfornøyd med at jeg kjøpte sko som jeg ikke bruker til noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...