Gjest marizz Skrevet 30. august 2015 #1 Skrevet 30. august 2015 Hei! Jeg er naturlig mørk i håret, men striper det blondt. Problemet mitt er at jeg ikke blir heeelt fornøyd etter frisørtimer, selvom jeg har punget ut mye. For det første er etterveksten der forsatt(borsett fra helt framme), og for det andre får jeg ikke helt den nyansen jeg ønsker. Jeg vil gjerne ha en kaaaald blondfarge, nesten litt grålig i fargen. Ønsker også en frisør som klarer å ta etterveksten skikkelig. Er mulig det er jeg som er kravstor, men noen er sikkert bedre med bleking enn andre Så er det noen som har noen spesifikke navn på frisører i Haugesund som er flinke til sånt?
Gjest mk93 Skrevet 30. august 2015 #2 Skrevet 30. august 2015 (endret) Hege Økland Sørhaug Dame og herrefrisør :D Sjekk ut oklandhege på instagram! Endret 30. august 2015 av mk93
Gjest marizz Skrevet 30. august 2015 #3 Skrevet 30. august 2015 Takk, det skal jeg! Vil gjerne ha flere som backup om noen har tips
Gjest marizz Skrevet 1. september 2015 #4 Skrevet 1. september 2015 Det kan forresten være noen på karmøy eller i de andre kommunene rundt også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå