Gjest Malificenta Skrevet 29. august 2015 #1 Del Skrevet 29. august 2015 Forslag folkens ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solglad_kvinne44 Skrevet 29. august 2015 #2 Del Skrevet 29. august 2015 BEERPONG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #3 Del Skrevet 29. august 2015 Den pakkeleken. Det er vel egentlig en sånn bryllupslek, men jeg syns den fungerer i andre settinger også. Er det noen vers som ikke passer kan man skrive de om eller bare ta de bort. En pakke til ....... jeg overrekker vennligInnholdet i pakken - det er hemmeligOg nå skal du ....... pakken til sidemannen giFor hun er sikkert spent på gaven som er iDu har nå min frue - gaven i din håndVakkert pakket inn - men uten pene båndMen la den vandre videre, på sin lange veiSend den til den herren som sitter lengst unna degNå min kjære mann - skal du på klærne skueSå se deg veldig nøye om, her i denne stueHold oss ikke i spenning altfor lengeFor til damen i det fineste antrekket, skal du pakken slengeDitt kostymet er virkelig vakkert og fintMen pakken er desverre heller ikke dinFor nå tenkte jeg at vi skulle bli litt frekkeDu skal til herren med den tykkeste lommeboken - pakken overrekkeDen tykkeste lommebok har vel virkelig ikke duNoe telling ble ikke tatt her, så denne var litt sluSå nå skal du lete nøye langs disse veggerOg gi pakken til damen med de vakreste leggerDine legger er slanke og lekreLårene er også velformede og smekreSkoene vitner om en virkelig god smakSå derfor skal du gi pakken til mannen med den mest sexy bakÅ bli utvalgt til dette er en kjempestor æreSå kan du virkelig en slik stolthet bære?Forsøk likevel midt i alt dette styretÅ gi pakken til damen med den fineste frisyreDenne frisyren har det nok tatt til å fikseKanskje du en gang kan lære bort triksetPakken du videre rundt i stuen bringerGi den til gutten uten ring på sin fingerDu som fortsatt livets gåte prøver å løseDu trenger noen som du av din kjærlighet kan øseDerfor vil du klare neste oppgave aller bestPakken skal til damen med de vakreste øyne på denne festVakre øyne kan være bra å haMed de skal du finne den mest bredskuldra karen her idagOg pakken som du fikk overlevert her nyssGir du videre til han med et lite kyssDet får holde med dette kysset så lettSå skjerp deg nå, bli ikke svettFor nå må du styre alle dine lysterOg gi pakken videre til kveldens mest spennende brysterEt spennende bryst vekker faktisk litt tankerJeg hører hvordan guttenes hjerter bankerNå min skjønne pike, ber jeg deg gi pakken din en karSom du tror festens aller lengste harJaja, det var nå slipset jeg tenkte på daDu hørte kanskje ikke etter hva jeg saVil du med kveldens lengste være, ja så snillÅ gi pakken til den jenta som du har et godt øye tilPakken har reist så langt som den kanMålet er ....., så før den framDu fortjener denne fordi det er din da'Du får den med hilsen fra oss alleNå har pakken endelig gått i målOg jeg lover deg - det er verken vaskeklut eller nålValget er ditt - åpne den siden eller nåGjør du det nå, må du også ta den på! Anonymous poster hash: a4c74...763 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 30. august 2015 #4 Del Skrevet 30. august 2015 Haha åh, den var GULL. :danse:Takk så myye for den. Beerpong kan jeg ikke, tar gjerne i mot oppskriften og tar gjerne i mot flere forslag. Igjen tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #5 Del Skrevet 30. august 2015 Flasketuten peker på Anonymous poster hash: 06670...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 1. september 2015 #6 Del Skrevet 1. september 2015 Takk flasketuten peker på skal også tas opp til vurdering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #7 Del Skrevet 1. september 2015 Takk flasketuten peker på skal også tas opp til vurdering. Fint! Evt prøv også å finne gamle selskapsleker som var vanlige i hennes barndom og ungdom Anonymous poster hash: 06670...c4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #8 Del Skrevet 18. september 2015 Forslag folkens ? jeg lurer på hva dere egentlig fant på ? Anonymous poster hash: ac2db...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 20. september 2015 #9 Del Skrevet 20. september 2015 Dette skjer 10. oktober. Så er fortsatt i tenkeboksen Men så hyggelig at du følger opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 20. september 2015 #10 Del Skrevet 20. september 2015 Stolleiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malificenta Skrevet 21. september 2015 #11 Del Skrevet 21. september 2015 oldie, but a goody, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå