Gå til innhold

Turn i Oslo? 22 år, nybegynner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurer på om noen vet om noe kurstilbud i turning, for "voksne"  i Oslo?

Har alltid hatt lyst til å begynne med turning da jeg ønsker å bli myk og sterk i kroppen, og tenker at nå burde jeg finne ut av det før det blir for sent.

Jeg trenger å begynne på et nybegynnerkurs, i Oslo. Pris har ingenting å si.

Trening på treningssenter med vekter funker ikke for meg, jeg må gjøre noe som er litt mer gøy.

Tar imot alle tips!

Anonymous poster hash: bb312...742
Videoannonse
Annonse
Gjest earlgrey
Skrevet

Følger denne, jeg er også ei jente på 22 år som lenge har villet begynne med turn, klatring og ridning :D

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg vet dette er en gammel tråd, men fant dere noen gang ut av dette? @earlgrey, har du begynt på noe?

Anonymkode: ac232...87d

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet dette er en gammel tråd, men fant dere noen gang ut av dette? @earlgrey, har du begynt på noe?

Hoho, nei, ble ikke noe av det :( meldte meg inn i sio athletica istedet, koster 160 kr i måneden og da får man tilgang til svømmehall, klatring osv. :) om du er student er kanskje dette aktuelt? :)

Skrevet

22 år er alt for for gammelt til å begynne med turn. Anita Tomulevska var 3 år gammel når hun begynte.

Anonymkode: 6f06e...6b3

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

22 år er alt for for gammelt til å begynne med turn. Anita Tomulevska var 3 år gammel når hun begynte.

De senere årene har det blitt flere og flere nybegynnergrupper for voksne

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Men hvem har sagt at den jevne person ønsker å bli Anita Tomulevska. Jeg gikk på turning som barn og ungdom, det var gøy, og en fin måte å få fysisk aktivitet, styrke og smidighet på. Man trenger ikke å kjempe i verdenstoppen for å ha nytte av turn. 

Anonymkode: bf49e...fc3

Skrevet

Selv snublet jeg borti turn da jeg studerte idrett i en alder av 25 år. Jeg er ikke noe motorisk flink og kommer aldri til å bli skikkelig god, men jeg synes det er en superfin form for trening med fokus på en fleksibel og smidig kropp. Jeg kunne gjerne vært med i en turngruppe for nybegynner voksne hvis noe sånt fantes her jeg bor :-)

Anonymkode: 80707...a77

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

en jeg synes det er en superfin form for trening med fokus på en fleksibel og smidig kropp.

Det er alt som betyr noe ;) 

Skrevet

Hoppen spretten på Jessheim har voksen partier, så det finns 😊

Anonymkode: 765cf...3d2

Skrevet
21 timer siden, earlgrey skrev:

Hoho, nei, ble ikke noe av det :( meldte meg inn i sio athletica istedet, koster 160 kr i måneden og da får man tilgang til svømmehall, klatring osv. :) om du er student er kanskje dette aktuelt? :)

Takk for svar :) Jeg er ikke student lenger, og jeg orker ikke tanken på et "vanlig" treningssenter :P Jeg har lyst på noe som er organisert og variert, og så er jeg turninteressert (som tilskuer, altså), så jeg tenkte det hadde vært moro å dyppe lilletåen i idretten selv :)

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen tanker om OL, jeg vil bare trene på en morsom måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...