Gå til innhold

Hvordan er det å være kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om det er noen kjendiser her inne...?Har alltid lurt på hvordan det er å være kjendis. Blir man litt høy på pæra? Opplever man kontakt fra alle mulige mennesker som vil ha en bit av kaka? Gennerelt.. Hvordan er det? 

Anonymous poster hash: 702fd...5d7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg på også. Må være deilig å få så mye oppmerksomhet fra vilt fremmede mennesker. Alltid drømt om det :fnise: .

Anonymous poster hash: 58ecc...013
Skrevet

Tenker det samme! Så hvor mye en kjendis ble beundret i går. Denne personen var klart midtpunktet og folk beundret h*n. 

Skrevet

Det er jævlig. Folk går rundt og tror at de har rett på autografer, bilder, sladder og rykter. Ville tatt det tilbake om jeg kunne

• Liker 1
Skrevet

Det er jævlig. Folk går rundt og tror at de har rett på autografer, bilder, sladder og rykter. Ville tatt det tilbake om jeg kunne

Hva er du kjent for Taystee? Uten å røpe identiteten din. Tenker at det er relevant i forhold til hvem fansen er... TS

Skrevet

Hva er du kjent for Taystee? Uten å røpe identiteten din. Tenker at det er relevant i forhold til hvem fansen er... TS

Tv

Skrevet

Det lurer jeg på også. Må være deilig å få så mye oppmerksomhet fra vilt fremmede mennesker. Alltid drømt om det :fnise: .

Anonymous poster hash: 58ecc...013

Bare tanken på at noen skulle følge med på alt jeg gjør og synse om det er frastøtende. Jeg kunne aldri ha tenkt meg å være kjent, jeg verdsetter anonymiteten min alt for høyt.

• Liker 4
Skrevet

Selv er jeg ikke en som er noe særlig synlig i verken sosiale medier, eller i større sosiale grupper. Men tenker at det gjerne hadde vært morro å vært kjendis. Men på en annen side, som nevnt over, det må være slitsomt om alle skulle følgt med på hva en gjør.. Vanskelig å sette seg inn i hvordan det er. Når man allerede er blitt ett kjent fjes, så skal det vel litt til for at man kan bli anonym igjen. 

Skrevet

Alt er ikke fullt så koselig eller hyggelig som det kanskje virker ut som. Folk (og journalister) som mener at dem har all mulig rett til å pirke i bakgrunnen / fortiden til litt kjente folk.

Anonymous poster hash: df42e...56e
Skrevet

Om det er noen kjendiser her inne...?Har alltid lurt på hvordan det er å være kjendis. Blir man litt høy på pæra? Opplever man kontakt fra alle mulige mennesker som vil ha en bit av kaka? Gennerelt.. Hvordan er det? 

De kjendisene jeg kjenner er helt vanlige mennesker og har vendt seg til å bli gjenkjent, så det virker ikke som det gjør dem så mye. Men det kommer sikkert an på hva slags kjendis man er.

Anonymous poster hash: dc433...f88

Skrevet

Folk som driver med figurativ kunst vet hvem jeg er pga min tid som aktmodell, ellers er jeg totalt ukjent, men det er deilig å føle på respekten jeg har i miljøet. 

Skrevet

Jeg ble "kjendis" ganske tidlig, men har aldri angret på at jeg tok det valget jeg gjorde. I voksen alder har jeg fortsatt holdt på med det jeg startet med som ung jente. Alt har sine oppturer og nedturer, og det er ikke gøy å få hele privatlivet brettet ut i Se & Hør, men det er slikt man må regne med når man velger å være en offentlig person. Jeg får gjøre det jeg elsker og møtt mange fantastiske mennesker. Det er fortsatt små (og store) som husker meg for den jeg var som ung jente, men også de som følger meg i det jeg gjør i dag. At folk kommer bort og vil ta bilder eller si hei synes jeg er hyggelig. Må innrømme at det ikke er like gøy å gå i butikken hvis man føler seg dritt og ikke helt har dagen.

Anonymous poster hash: 1abf4...2a4
Gjest Drama Queen
Skrevet

Hvorfor vil man bli kjendis egentlig?

Skrevet

Det å være kjendis er supert. Mange unge piker som vil ligge med en kjendis. Elsker kjendislivet og alt som følger med.

Anonymous poster hash: a05f3...343

Gjest Drama Queen
Skrevet

Penger her

Det er en ærlig sak og jeg ser den. Har selv vurdert å bli rosa-blogger og dikte opp at jeg har hemorider, bare fordi det er penger i det. Kanskje jeg kan bli sponset en sydentur av Se&Hør, hvor jeg griner om det åpenbart foran kamera.

Oooh...kanskje det vil gjøre meg nok relevant til Skal vi danse og diverse "kjendis" programmer - der jeg bl.a. blir teamet opp med J-Diva - hvor det er om å være førstemann ut med å male ferdig en bygning. J-Diva og jeg kommer selvfølgelig til å ha en catfight, fordi jeg har klart å komme opp med en mye bedre ufo-historie enn hennes. Deretter skal jeg lansere en undertøys-kolleksjon for små hunder, som skal hete "Hoochie Mama"

I have a plan, bitches!

Skrevet

Det er en ærlig sak og jeg ser den. Har selv vurdert å bli rosa-blogger og dikte opp at jeg har hemorider, bare fordi det er penger i det. Kanskje jeg kan bli sponset en sydentur av Se&Hør, hvor jeg griner om det åpenbart foran kamera.

Oooh...kanskje det vil gjøre meg nok relevant til Skal vi danse og diverse "kjendis" programmer - der jeg bl.a. blir teamet opp med J-Diva - hvor det er om å være førstemann ut med å male ferdig en bygning. J-Diva og jeg kommer selvfølgelig til å ha en catfight, fordi jeg har klart å komme opp med en mye bedre ufo-historie enn hennes. Deretter skal jeg lansere en undertøys-kolleksjon for små hunder, som skal hete "Hoochie Mama"

I have a plan, bitches!

Jealous, bitch?

Gjest Drama Queen
Skrevet

Jealous, bitch?

Egentlig ikke, men hvis noen andre kommer meg i forkjøpet med den undertøys-kolleksjonen, så kommer jeg nok til å måtte sette fyr på et eller annet.

Gjest Elseby13
Skrevet

Hvordan kan noen drømme om å bli kjendis? Bare du får litt ekstra fett på magen, flørter litt tilfeldig med noen, går i litt slitte klær så blir det brettet ut i all slags medier. Nei takk.

De virkelig store kjendisene er jo ofte ulykkelige og dør gjerne unge av narkorelaterte problemer. (Michael Jackson, Whitney Houston, Amy Winehouse osv osv)

Skrevet

Hvordan kan noen drømme om å bli kjendis? Bare du får litt ekstra fett på magen, flørter litt tilfeldig med noen, går i litt slitte klær så blir det brettet ut i all slags medier. Nei takk.

De virkelig store kjendisene er jo ofte ulykkelige og dør gjerne unge av narkorelaterte problemer. (Michael Jackson, Whitney Houston, Amy Winehouse osv osv)

Spiller ingen rolle for oppmerksomhetskåte narsissister. De selger sjelen sin gladelig om det betyr at de kan få leke "kjendis". Problemet oppstår når de ikke er interessant lenger, fordi noen andre har gjerne bøyet grensene enda lengre for å gjøre seg relevant. Da sitter disse igjen uten sjelen sin, verdigheten og integriteten. Det er da det begynner å bli ensomt og mørkt for enkelte. 

Anonymous poster hash: c5173...6b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...