AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Jeg kjenner en mann som jeg tidligere har vært ilag med noen måneder for mange år siden... Han sier nå at han fortsatt har følelser for meg, at vi er så god match, at det er hyggelig å være med meg, godt å se meg, og vi nyter generelt hverandres selskap godt. Vi har ikke sex nå, men møtes som venner (??) med andre venner for å "catche up" og feste. Han fester til vanlig med mange andre også, men når jeg er med så er det kun meg han snakker med. Det jeg ikke skjønner er hvorfor gjør han ikke en innsats for å kapre meg hvis han syns jeg er så perfekt for han som han sier gang på gang?! Jeg bekrefter det jo og sier at jeg er enig, har også kanskje sagt mer eller mindre rett ut at jeg vil være dama hans igjen, så det burde ikke være noen diffuse signaler fra min side heller. Er det fordi han tenker at han uansett allerede har meg, eller fordi han ikke vil ta det til neste steg igjen? Hvorfor si sånt om han ikke følger det opp? Kan man syntes en dame er drømmedama, uten å ville prøve å kapre henne? Jeg vet jo at playere og exer sweet talker mye for å få seg litt, men har som sagt ikke sex med han. Anonymous poster hash: 8d1c8...d41
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Et lite tips: Gjør deg mindre tilgjengelig en periode, og se da om han får ut fingeren. Hvis han ikke blir mer ivrig da, så er han ikke interessert. Anonymous poster hash: 1f673...ad6 3
Doge Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Spør han da. Eller ta det til neste steg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Et lite tips: Gjør deg mindre tilgjengelig en periode, og se da om han får ut fingeren. Hvis han ikke blir mer ivrig da, så er han ikke interessert.Anonymous poster hash: 1f673...ad6 Tips meg i ræva. Er ikke sikkert han er med på spillet du foreslår..Anonymous poster hash: e3c51...832 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #5 Skrevet 30. august 2015 Tips meg i ræva. Er ikke sikkert han er med på spillet du foreslår..Anonymous poster hash: e3c51...832 Wow. Anonymous poster hash: 1f673...ad6
Gjest O.G. Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Kan være det er noe han sier for det er hva du vil høre.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #7 Skrevet 30. august 2015 Kan være det er noe han sier for det er hva du vil høre. Hadde jeg hatt sex med ham, så ja, av erfaring vet jeg at menn kan si sånt uten å mene det fordi det er det de vet vi jenter vil høre. Men vi har ikke sex så da ser jeg ikke hva han kan vinne på ved å si det uten å mene det? Og siden vi har vært veldig glad i hverandre før, så greier jeg ikke helt å tro at han bare bløffer (jeg kunne hvertfall aldri lyvd til noen jeg respekterte), hadde dette vært en mann jeg hadde møtt nå så hadde jeg jo tenkt at han bløffer og ikke hengt meg opp i det men det er så vanskelig når jeg kjenner han som en god og oppriktig person, og liker han tilbake! Er det ikke noen menn som kan svare eller jenter som har noe erfaring fra usikre før-kjærester foreksempel?! Menn kan man si til en man er oppriktig glad i og kjent over tid "du er drømmedama, vi er så bra match" uten å mene det? Hva holder han igjen fra å kapre meg hvis han mener det (vi er i en alder der mange er gift allerede), eller hva kan være årsak til å lyve om det når han uansett ikke får sex fra meg av det?! Jeg har virkelig vært tydelig med at jeg er enig i at vi passer godt sammen, er det for skremmende kanskje? Anonymous poster hash: 8d1c8...d41
Svampebob1 Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Mange menn kan holde ut LENGE uten å få sex: Så jeg henger med på at han sier det du vil høre. En dag kommer du nok til å gi etter, tenker han. Hva har han å tape på det?
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #9 Skrevet 31. august 2015 Jeg hadde det slik med en tidligere kollega. Gikk på gress i åresvis, men han tok aldri initiativ til noe mer, bare ord. Da jeg til slitt gikk videre og fant mannen, ble han veldig lei seg. Noen menn er bare for trege. Du får ta initiativ selv, om du ønsker noe. Anonymous poster hash: 34c83...d88 2
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #10 Skrevet 31. august 2015 Jeg hadde det slik med en tidligere kollega. Gikk på gress i åresvis, men han tok aldri initiativ til noe mer, bare ord. Da jeg til slitt gikk videre og fant mannen, ble han veldig lei seg. Noen menn er bare for trege. Du får ta initiativ selv, om du ønsker noe.Anonymous poster hash: 34c83...d88 Ja jeg vet at han ble lei seg en gang han så meg med en annen mann også. Det har han sagt rett ut senere. Jeg tok initativ selv en av treffene våres, da sa jeg at hey la oss prøve å satse på oss to da siden vi er så bra match, han sa jaaaaa det ville han sååå gjerne og endelig kunne han være trygg siden det var jeg som sa det " (fortsatt uten at vi hadde sex sammen) Men så hørte jeg fra han bare én gang igjen etter det, på en lang stund. Så det er vel kanskje mer fylla prat..... ? Han sier det samme på chat, at jeg er drømmedama hans, at han savner meg osv, men kommer aldri til "poenget" på ekte virker det som... Lyver han, eller kan det være at han mener det men ikke føler seg bra nok for meg? (han har snakket mye om at han skammer seg som ikke har en vanlig utdanning osv og han sliter med mentale problemer og traumer) Anonymous poster hash: 8d1c8...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå