lene24 Skrevet 16. september 2004 #1 Skrevet 16. september 2004 Hei! Nå som høsten er godt i gang, og sommeren definitivt ikke dukker opp igjen før neste år, trenger jeg noen tips til selvbruningskremer! Trenger å ha litt farge i ny og ne - bruker det jevnt over hele året i ansiktet Har prøvd en del typer, men har ikke funnet en klar favoritt enda, kanskje har dere noen tips dere vil dele??? Setter veldig pris på at de er billige ( dvs, ikke overstiger 150,- ) Noen som har prøvd de selvbruningsserviettene til ansiktet?
Christy Skrevet 16. september 2004 #2 Skrevet 16. september 2004 Jeg har prøvd veldig mange forskjellige selvbrunings kremer og sprayer. Av en eller annen grunn vender jeg alltid tilbake til Loreal. Den gir fin farge, som er litt mørkere enn mange andre. Sitter lenge. Koster litt over hundrelappen. Det eneste minus er at den lukter litt sterkt etter påføring, men det forsvinner etter en dusj. Må også være nøye med påføring hvis ikke blir det fort skjolder. Jeg bruker sånne engangs hansker fra apoteket og da pleier det å gå bra. Eller så er Selvbrunings sprayen til Lancome bra, men den er mye dyrere og gir mye mindere farge synes jeg. Liker at fargen synes siden jeg er ganske lys fra før..
lene24 Skrevet 16. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2004 Hva heter den fra loreal da? det er vel en del innefor det merket vil jeg tro jeg har brukt SUBLIME BRONZE fra Loreal tidligere, til ansiktet, og synes kanskje at fargen ble noe gul/orange... Liker også at en får litt farge Har aldri hatt noe problemer med at selvbruningskremene/ sprayene smitter av, bare vasker hendene nøye etter påføring..
Christy Skrevet 16. september 2004 #4 Skrevet 16. september 2004 Den heter Sublime Bronse self tanning milk. Den funker iallfall bra for meg.. Synes den er best av de billige og en del dyre og..Liker veldig godt fargen.
Gjest Cuddly Skrevet 16. september 2004 #6 Skrevet 16. september 2004 Av servietter har jeg prøvd Comodynes - og de er bra! Ikke billig hvis du bruker den bare en gang, men jeg pakker den i plast og legger den i kjøleskapet. Da holder den til 2-3 ganger i ansiktet. Koster et sted mellom 100 og 130 på Vita (pakke med 8 ). Ellers når det gjelder SB, er det desverre bare å prøve og feile :-? Det som blir bra på en, blir appelsinorange på en annen! Det har i alle fall jeg fått erfare på min vei gjennom 1000 flasker SB
Gjest Ethereal Skrevet 16. september 2004 #7 Skrevet 16. september 2004 Jeg har prøvd ALT, tror jeg, og konklusjonen er at den eneste SB som gir noe fin farge hos meg, er St. Tropez. Jeg har bare prøvd sprayen, men skal teste skummet neste gang. Tidligere likte jeg Piz Buin skum, men det gir mye gulere farge hos meg.
Carmen_ Skrevet 16. september 2004 #8 Skrevet 16. september 2004 Den heter Sublime Bronse self tanning milk. Den funker iallfall bra for meg.. Synes den er best av de billige og en del dyre og..Liker veldig godt fargen. Den samme bruker jeg. Men jeg bruker geleen. Det eneste minuset er som sagt, stram lukt :-? Men kjempfin farge gir den!
SimSim Skrevet 16. september 2004 #9 Skrevet 16. september 2004 Egentlig er det ikke så lett å anbefale en god selbruner...Det kommer av at de reagerer litt forskjellig på de forskjellige hudtyper. Om venninna di har fått en flott og jevn farge med en krem - kan den faktisk gi deg en helt annen kulør. Derfor er det bare å prøve, finner du en du liker - hold deg til den
SimSim Skrevet 16. september 2004 #10 Skrevet 16. september 2004 PS. Husk å peele huden før påsmøring. Da får man et jevnere resultat som holder lengre. Har man tørr områder anbefales det å smøre litt fuktighetskrem først...for å unngå skjolder.
Hu i Svingen Skrevet 17. september 2004 #11 Skrevet 17. september 2004 Mange meninger her gitt Min anbefaling er Diors selvbruner. Den er litt dyrere - 230,- men lukter godt, blir jevn og fargen er kjempefin! Brukte Loreal før, men aldri mer
Carmen_ Skrevet 17. september 2004 #12 Skrevet 17. september 2004 Mange meninger her gitt Min anbefaling er Diors selvbruner. Den er litt dyrere - 230,- men lukter godt, blir jevn og fargen er kjempefin! Brukte Loreal før, men aldri mer Hmmm...hvorfor bruker ikke du den mer? Jeg syns den gir fin farge men har lyst til å prøve noe nytt. Tror kanskje Loreal sin gir meg kviser... Noen som har opplevd det med loreal sin selvbruner?
Hu i Svingen Skrevet 17. september 2004 #13 Skrevet 17. september 2004 Hmmm...hvorfor bruker ikke du den mer? Jeg syns den gir fin farge men har lyst til å prøve noe nytt. Tror kanskje Loreal sin gir meg kviser... Noen som har opplevd det med loreal sin selvbruner? Tror nok den er litt sterk for huden, ja. Dior har både finere farge - veldig naturlig - og blir jevnere enn Lorealen. Synes L ble gul i forhold når jeg fikk noe bedre å sammenlikne den med. Også er det lukten, da... En annen ting er at den tåler klær på mye raskere. Men for all del, Loreal ER den beste av de billige, det må jeg si meg enig i...
Gjest Ethereal Skrevet 17. september 2004 #14 Skrevet 17. september 2004 Jeg fikk veldig veldig tørr hud av Sublime Bronze-geleen; holdt på å klø meg fra vettet, og kunne plukke huden bort i store flak. Til tross for peeling, fuktighetskrem osv. Den gikk rett i søpla; inneholdt nok for mye alkohol for min del.
Gjest Cuddly Skrevet 17. september 2004 #15 Skrevet 17. september 2004 Jeg fikk veldig veldig tørr hud av Sublime Bronze-geleen; holdt på å klø meg fra vettet' date=' og kunne plukke huden bort i store flak. Til tross for peeling, fuktighetskrem osv. Den gikk rett i søpla; inneholdt nok for mye alkohol for min del.[/quote'] Den geleen ga meg prikkete, rød og brennende hud 5 min etter påføring :-x Jeg ble så irritert av nok et bomkjøp, så jeg klaget. Fikk tilbake pengene - under tvil... tror ikke HM er vant til klager på kosmetikk! Vi er nok alt for raske til å kaste ubrukelig dritt i søpla
Christy Skrevet 17. september 2004 #16 Skrevet 17. september 2004 Har aldri hatt noen problemer med Loreal selv om jeg har litt sensitiv hud..hmm.. Har kjøpt sprayen i dag, får se hvordan den er.. Dior var det noen som nevnte her, men jeg synes den ikke var så spesiell, udrøy.. Har heller ikke prøvd st.tropez eller fake bake som jeg har veldig lyst til å prøve. Commodynes serviettene var også veldig bra, men måtte bruke 2 - 3 servietter til hele kroppen og ansikt, så da er ikke det så veldig lønnsomt i lengden. Har prøvd Airbrush tanning en gang og den fargen som er mest lik på tube er Loreal sin har jeg funnet ut. Må vel nesten bare prøve seg fram og se hva som passer best til hver enkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå