Gjest Hummels Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 (endret) I dag var det en skrikeunge på butikken IGJENN. Jenta og mora var ute å handlet uheldigvis der jeg var. Jenta satte seg ned å skrike som en gal for hun ikke fikk noe hun ville ha. Hva er det med mødre som ikke klarer å vise hvem som bestemmer? Hvorfor tok hun henne ikke ut? Hun sa noe stygt til mora også, og mora gikk bare å latet som ingenting. Gikk bak en annen hylle bort i fra ungen sin. Jeg gikk forbi ungen, bannet litt og sa noe på tysk (mitt morsmål) til henne så hun ikke skulle forstå. Ungen så rart på meg. Det ble ihvertfall stille Når jeg gikk min vei litt bort fra de så begynte hun igjen og brøle til mora. Hun kom tilbake til jenta og ga henne det hun ville ha og da ble det stille. Altså hva faen! Snakk om bortskjemt drittunge. Jeg skulle bannet på norsk og kjeftet så hun forstod det. Hun hadde ikke respekt for mora si, bare kalte henne mye stygt. Hadde jeg vert butikksjef så hadde jeg kastet ungen ut. Endret 29. august 2015 av Hummels
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Jeg fikk faktisk nedsatt hørsel av å stå bak en far med et barn på skulderen som absolutt hylskreik i kø på matbutikken. Anonymous poster hash: a0eb9...473 6
kvinneguide Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Her er det ikke barnet det er noe galt med, så ikke noe poeng i å kjefte på ungen. Stakkars barn som ikke får oppdragelse slik at andre folk trives sammen med dem. 8
Pinkee Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Du trenger ikke kjefte, hjelper ofte med å bare snakke vanlig. "du hyler verre enn en brannsirene, og skremmer fanden på flat mark, så kan du være så vennlig å snurpe att brødskuffa?" fra en fremmed kan stoppe hylingen en god stund. Men, du risikerer at moren starter en hylekonsert da. "INGEN sier slikt til min lille sukkerklump"-hyling. 17
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Husker to tvillinger.. herregud det var show for hele butikken. "Olea og Ole kom hit!" står faren og roper om og om igjen, mens barna løper i vær sin retning. Han løper frem og tilbake imellom barna og kassen for å fange de. Han står da å prøver å legge alle varene på båndet. "Olea og Ole hvis dere ikke kommer hit nå så får dere ikke is!". Barna bråstopper og legger seg rett ned og hylgriner! Så høyt de bare klarer! Faren løper så forbi køen, bort til isdisken og henter fire iser, slenger to til han i kassen og sier "slå inn disse" også gir han barna isen!!! Han tok da TO AV VÆR is, en for å slås inn i kassen, og en til barna. Så gikk han tilbake med isen som ble slått inn. Snål fyr og bortkjemte drittunger. Anonymous poster hash: 2dcb1...d83 3
Gjest Belle âme Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Husker to tvillinger.. herregud det var show for hele butikken. "Olea og Ole kom hit!" står faren og roper om og om igjen, mens barna løper i vær sin retning. Han løper frem og tilbake imellom barna og kassen for å fange de. Han står da å prøver å legge alle varene på båndet. "Olea og Ole hvis dere ikke kommer hit nå så får dere ikke is!". Barna bråstopper og legger seg rett ned og hylgriner! Så høyt de bare klarer! Faren løper så forbi køen, bort til isdisken og henter fire iser, slenger to til han i kassen og sier "slå inn disse" også gir han barna isen!!! Han tok da TO AV VÆR is, en for å slås inn i kassen, og en til barna. Så gikk han tilbake med isen som ble slått inn. Snål fyr og bortkjemte drittunger. Anonymous poster hash: 2dcb1...d83 To tvillinger faktisk...
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 I dag var det en skrikeunge på butikken IGJENN. Jenta og mora var ute å handlet uheldigvis der jeg var. Jenta satte seg ned å skrike som en gal for hun ikke fikk noe hun ville ha. Hva er det med mødre som ikke klarer å vise hvem som bestemmer? Hvorfor tok hun henne ikke ut? Hun sa noe stygt til mora også, og mora gikk bare å latet som ingenting. Gikk bak en annen hylle bort i fra ungen sin. Jeg gikk forbi ungen, bannet litt og sa noe på tysk (mitt morsmål) til henne så hun ikke skulle forstå. Ungen så rart på meg. Det ble ihvertfall stille Når jeg gikk min vei litt bort fra de så begynte hun igjen og brøle til mora. Hun kom tilbake til jenta og ga henne det hun ville ha og da ble det stille. Altså hva faen! Snakk om bortskjemt drittunge. Jeg skulle bannet på norsk og kjeftet så hun forstod det. Hun hadde ikke respekt for mora si, bare kalte henne mye stygt. Hadde jeg vert butikksjef så hadde jeg kastet ungen ut. Opplevde ett tilfelle med en hyyyyyyylende unge på butikken i dag jeg å. Faren rasket med seg ungen og gikk ut, moren gikk bort å hentet seg noen kondomer før hun betalte for varene å gikk. Tydeligvis er hylende unger fantastisk prevensjonsmiddel for andre en barnløse å.Anonymous poster hash: 7a609...62e 12
Nemigirl Skrevet 29. august 2015 #8 Skrevet 29. august 2015 To tvillinger faktisk... Ja, faktisk. Tvillinger kan opptre alene eller i par. Denne gangen var tydeligvis begge, altså to, tilstede. 16
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #9 Skrevet 29. august 2015 Jeg fikk faktisk nedsatt hørsel av å stå bak en far med et barn på skulderen som absolutt hylskreik i kø på matbutikken. Anonymous poster hash: a0eb9...473 Det er fysisk umulig å få nedsatt hørsel av et menneskes stemme... Just saying. Anonymous poster hash: b704f...9db 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #10 Skrevet 29. august 2015 Ja, faktisk. Tvillinger kan opptre alene eller i par. Denne gangen var tydeligvis begge, altså to, tilstede. Det jeg mente, det føles mer naturlig å si "To tvillinger", enn "to gutter som er tvillinger" eller "så tvillinger på butikken". føler noe mangler, som "to" foran tvillinger. glemte å nevne, faren sa ikke "og" heller, han sa "Olea Ole!" som om at ei jente heter Olea Ole Var vist en dårlig vane, for han sa det vær gang. Det var ikke lang pause, eller "Olea (komma) Ole", han bare fjernet "og" i mellom slik at det hørtes ut som en person han ropte på. Anonymous poster hash: 2dcb1...d83
Gjest Belle âme Skrevet 29. august 2015 #11 Skrevet 29. august 2015 Ja, faktisk. Tvillinger kan opptre alene eller i par. Denne gangen var tydeligvis begge, altså to, tilstede. Syns det bare hørtes utrulig smør på flesk ut. Nesten som eit dødt lik.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #12 Skrevet 29. august 2015 Jeg var på en butikk i et annet sted i Norge idag og det var så UHORVELIG MYE BRÅK. At 7 unger (diverse familier) kan bråke som det er 50! skjønner jeg ikke. Hyl! Skrik! Vræææl! Jeg sa faktisk i fra til en unge (6-7 år), fordi det var noe mat som sto ute (prøvesmaking) og den grafset oppi og la tilbake noe, at "tar du noe legger du ikke den tilbake igjen." Jeg tror ikke ungen var vant til å bli tilsnakket, men noen hører nok mer på andre hvis foreldrene ikke bryr seg. Faren hadde med seg tilsammen 5 unger (inklusive den ungen) og hadde null kontroll på noen av dem. Gøy. Anonymous poster hash: 5a3f6...f8b 1
Gjest Coolaid Skrevet 29. august 2015 #13 Skrevet 29. august 2015 Syns ikke du TS var stort bedre. Burde ikke du som voksen oppføre deg som en voksen ? Ungen oppførte seg ihvertfall som alderen av og til tilsier.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #14 Skrevet 29. august 2015 Det er fysisk umulig å få nedsatt hørsel av et menneskes stemme... Just saying. Anonymous poster hash: b704f...9db Det er absolutt mulig å få nedsatt hørsel av et menneske..der jeg jobber gar vi hørselsvern, nettopp mot et menneske som hyler høyt..vært målt med apperater og påvist!!!Anonymous poster hash: bb010...74f 5
Gjest Gjest_Lindiana Skrevet 29. august 2015 #15 Skrevet 29. august 2015 Det er fysisk umulig å få nedsatt hørsel av et menneskes stemme... Just saying.Anonymous poster hash: b704f...9db http://www.nettavisen.no/2207131.html http://www.nrk.no/trondelag/barnehageansatt-fikk-nedsatt-horsel-1.8380701 http://www.nrk.no/nordland/slar-alarm-om-barnehagestoy-1.8327981 http://www.nrk.no/norge/_-jordmodre-far-horselsskader-av-gravide-1.12391152 Hva var det du sa igjen, sa du? 7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #16 Skrevet 29. august 2015 Ja damene må begynne å se mer etter barna sine og ha de hjemme hvis de ikke klarer å lære de vett i hodet. Det er jo blitt så utrolig mange ekle og frekke barn! For ingen barn har fedre som kan lære barna sine manerer? Anonymous poster hash: 986d1...7d0 12
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #17 Skrevet 29. august 2015 He he, vi tok en dagstur i 3 forskjellige store butikker i dag, med baby og en 3åring som er i den rette alderen for å hyle og skrike. Vi er en familie på 5 (tenåringen vår ble hjemme) som faktisk trenger mat og ting til huset, + være sammen litt (mannen min jobber mye overtid), så vi bryr oss ikke om hva folk rundt oss tenker, for stressede foreldre gir enda mer stressede barn opplever av og til at gamle kjæringer snakker til sønnen min og "vil ta ham med seg", he he, men det er sånn gamle folk er, de har glemt hvordan det er å ha barn. De barnløse har dessverre ikke de samme forutsetninger til å delta i en sånn diskusjon, for de vet ikke at mellom 2-4 år oppstår noe som heter trassalder, og da hjelper det lite med irettesettelser og kjefting. Sånn er det bare. Anonymous poster hash: f5b65...780 5
Gjest Hummels Skrevet 29. august 2015 #18 Skrevet 29. august 2015 For ingen barn har fedre som kan lære barna sine manerer?Anonymous poster hash: 986d1...7d0 Jo det har de men ser ofte mødrene er ute med de. FORELDRENE må lære de mer vett i hodet.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #19 Skrevet 29. august 2015 I dag var det en skrikeunge på butikken IGJENN. Jenta og mora var ute å handlet uheldigvis der jeg var. Jenta satte seg ned å skrike som en gal for hun ikke fikk noe hun ville ha. Hva er det med mødre som ikke klarer å vise hvem som bestemmer? Hvorfor tok hun henne ikke ut? Hun sa noe stygt til mora også, og mora gikk bare å latet som ingenting. Gikk bak en annen hylle bort i fra ungen sin. Jeg gikk forbi ungen, bannet litt og sa noe på tysk (mitt morsmål) til henne så hun ikke skulle forstå. Ungen så rart på meg. Det ble ihvertfall stille Når jeg gikk min vei litt bort fra de så begynte hun igjen og brøle til mora. Hun kom tilbake til jenta og ga henne det hun ville ha og da ble det stille. Altså hva faen! Snakk om bortskjemt drittunge. Jeg skulle bannet på norsk og kjeftet så hun forstod det. Hun hadde ikke respekt for mora si, bare kalte henne mye stygt. Hadde jeg vert butikksjef så hadde jeg kastet ungen ut. Story of my life. Jobbet på Rema1000 tidligere, og det var aldri én dag uten at vi hadde én slik unge innom (som regel hadde vi fire-fem til dagen). Bortskjemte drittunger. Og småbarnsmødrene kan gjerne bli så provoserte som de bare vil, men de av oss som ikke har barn ønsker faktisk ikke å høre barneskrik og barnehyl i dagliglivet. Oppdra barna deres til å oppføre seg i offentligheten. Anonymous poster hash: 67b18...fb4 5
Gjest Hummels Skrevet 29. august 2015 #20 Skrevet 29. august 2015 He he, vi tok en dagstur i 3 forskjellige store butikker i dag, med baby og en 3åring som er i den rette alderen for å hyle og skrike. Vi er en familie på 5 (tenåringen vår ble hjemme) som faktisk trenger mat og ting til huset, + være sammen litt (mannen min jobber mye overtid), så vi bryr oss ikke om hva folk rundt oss tenker, for stressede foreldre gir enda mer stressede barn opplever av og til at gamle kjæringer snakker til sønnen min og "vil ta ham med seg", he he, men det er sånn gamle folk er, de har glemt hvordan det er å ha barn. De barnløse har dessverre ikke de samme forutsetninger til å delta i en sånn diskusjon, for de vet ikke at mellom 2-4 år oppstår noe som heter trassalder, og da hjelper det lite med irettesettelser og kjefting. Sånn er det bare.Anonymous poster hash: f5b65...780 Det betyr ikke at barna kan oppføre seg som frekke galninger. Det er ikke normalt at de skriker uten at foreldra sier noe og lar barnet skrike ut at hun hater mora og skal drepe henne? Ei 4-5 åring. Kanskje 6. Vet ikke hvor gammel hun var. Så driver mora å gjemmer seg og later som ingen ting som om hun var redd sitt eget barn, og tilslutt lar hun få det hun vil ha. Da er det noe galt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå