AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Jeg skulle ønske jeg så mer ut som Eirin Kristiansen. Hun er så pent kledd, ser så "ren" ut på en måte og er veldig feminin og classy. Jeg er så lite feminin i forhold. Høy, langt unna hennes utseende, ikke flink med klær og føler ikke noenting passer til meg. Litt townboy som føler jeg ser maskulin ut både klesmessig og i oppførsel/fremtoning.. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre for å bli mer kvinnelig/feminin?Anonymous poster hash: 0da24...bd5
Rosewood Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Hun pleier å rette håret eller krølle endene, ser sånn ryddig og glansfullt ut. Bruk varmebeskyttelse og pleiende hårprodukter for at det skal holde seg mykt. Sminker seg ganske naturlig med en lett foundation, litt rouge, maskara og leppestift. Litt basicklær i nøytrale farger som hvit, svart, mørkeblå. Litt naturfarger som millitærgrønt, beige, grå. Hun pleier å kle seg litt sånn klassisk og rent, med innslag av maskulint og litt rocka sånn at det ikke blir så veldig damete. Bluser, korte skinnjakker, trenchcoat, tettsittende jeans (gjerne litt hullete), tykke sorte strømpebukser under skjørt eller kjoler, strikkegenser, ullcardigan. Ankelboots, sneakers. Føler der beskriver klesstilen hennes ganske godt Bruker hun en litt søt og blomstrete kjole, så røffer hun det opp litt med en skinnjakke, eller gjør det litt casual med et par joggesko til. Tilbehør pleier å være ganske minimalistisk, altså hun bruker ikke svære øredobber, store ringer, statementsmykke. Et par enkle perleøredobber, et lite gullsmykke, lite armbånd, og en litt maskulin klokke.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Hvem er det?Anonymous poster hash: 924fd...2b2 1
Tonka Skrevet 30. august 2015 #4 Skrevet 30. august 2015 For ei grå mus; hun har akkurat samme stil som en milliard andre jenter. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2015 #5 Skrevet 1. september 2015 Syntes allikevel hun ser classy ut, uten å se "eldre" ut. Hun ser moderne ut, på en måte jeg kan drømme om. Det har vel kanskje noe med hennes utseende å gjøre også. Hun har jo ikke vært uheldig på den sidenAnonymous poster hash: 0da24...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå