AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Hei! Jeg har lett fra og til i to år nå etter den perfekte skjorten. Har kjøpt meg noen men blir aldri helt fornøyd. En skjorte er jo det basisplagget de aller fleste eier, så tenkte å høre her om noen har noen tips! Som jeg skrev i overskriften leter jeg etter den perfekte, så jeg har litt kriterier jeg ser etter; -Ingen logo påsydd -Figursydd (innsvinget i midjen) men samtidig litt løs og ledig så den ikke blir helt kroppsnær. -Litt stivt og/eller litt tykkere stoff så den sitter rett og ikke krøller seg så lett. ... Thats it! Eier du en skjorte som kan matche mine kriterier eller jobber du i en butikk og vet av noen? Da blir jeg veldig takknemlig for svar Anonymous poster hash: 8f008...aab 1
Cerx Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Har nettopp kjøpt en i lyseblå som passer perfekt til beskrivelsen din. Filippa K Classic Stretch Shirt. Er superfornøyd.
metempsychosis Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Jeg har en fra D&G som oppfyller de kriteriene, stiv italiensk krage og perfekt balanse mellom hold/mykhet på bomullen. Dog er dette en kort-ermet sommer-variant, men de finnes sikkert i hel-års varianter også Ps. Det er null logo-flashing selv om det er D&G. Det eneste som tilsier opphavet er det lille trykket på knappene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå