Gå til innhold

Hjelp meg å finne den perfekte skjorten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har lett fra og til i to år nå etter den perfekte skjorten. Har kjøpt meg noen men blir aldri helt fornøyd. En skjorte er jo det basisplagget de aller fleste eier, så tenkte å høre her om noen har noen tips! :)

Som jeg skrev i overskriften leter jeg etter den perfekte, så jeg har litt kriterier jeg ser etter;

-Ingen logo påsydd

-Figursydd (innsvinget i midjen) men samtidig litt løs og ledig så den ikke blir helt kroppsnær.

-Litt stivt og/eller litt tykkere stoff så den sitter rett og ikke krøller seg så lett.

... Thats it!

Eier du en skjorte som kan matche mine kriterier eller jobber du i en butikk og vet av noen? Da blir jeg veldig takknemlig for svar :)

Anonymous poster hash: 8f008...aab

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nettopp kjøpt en i lyseblå som passer perfekt til beskrivelsen din. Filippa K Classic Stretch Shirt. Er superfornøyd.

Skrevet

Jeg har en fra D&G som oppfyller de kriteriene, stiv italiensk krage og perfekt balanse mellom hold/mykhet på bomullen. Dog er dette en kort-ermet sommer-variant, men de finnes sikkert i hel-års varianter også ;)

Ps. Det er null logo-flashing selv om det er D&G. Det eneste som tilsier opphavet er det lille trykket på knappene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...