Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #1 Skrevet 16. september 2004 Har ei venninne som sier hun får krampe i "tissen" etter sex. Har aldri hørt om dette før. Er det andre som får det?
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #2 Skrevet 16. september 2004 Jeg kan ikke kalle det krampe akkuratt.Hos meg dunker det etter jeg har hatt sex.
monkeyfairy Skrevet 16. september 2004 #3 Skrevet 16. september 2004 Etter en orgasme kjenner jeg dunking. Kan også skje om jeg er veldig opphisset. Tror det er blod som strømmer til som gjør at det dunker.
aline Skrevet 16. september 2004 #5 Skrevet 16. september 2004 jeg tenkte egentlig gutte-tiss jeg, og så for meg hele problemet!!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #7 Skrevet 16. september 2004 Det var da veldig hvor morsomt dette var..
aline Skrevet 16. september 2004 #8 Skrevet 16. september 2004 beklager gjest, jeg fikk bare noen, for meg, ganske artige bilder av peniser i stiv vinkel grunnet krampe.... det SÅ faktisk ganske komisk ut!!! at vi får "rykkvise" sammentrekninger som kan oppleves som krampe, er vel naturlig pga blodstrømmen som pumper. og det er jo muskler der nede, så det går vel an å få krampe også kanskje. Har heldigvis ikke opplevd det selv. (krampe altså)
Gjest glamourgirl Skrevet 16. september 2004 #9 Skrevet 16. september 2004 Krampe i tissen høres på meg ut som en orgasme som ikke er riktig ferdig ennå... Men jeg opplever lignende selv, ja... Dirring, sammentrekninger, og skjelvinger
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #10 Skrevet 16. september 2004 Jeg får også "etterdønninger" etter orgasme. Det dunker litt (som puls, altså), men er slett ikke vondt (bare godt.....
Ronja_80 Skrevet 16. september 2004 #11 Skrevet 16. september 2004 Yepp, her dunker det så hardt at han må hoppe av for ikke å få seg en truck 16 mitt i balla
^me^ Skrevet 17. september 2004 #12 Skrevet 17. september 2004 alle sammen.. det er ikke blod som stømmer og dunker.. det er livmormunnen som trekker seg sammen..grunnen til det er pga at det skal komme lettere sæd opp til livmoren for befrukning..så det har altså noe med forplantningen og gjøre..livmormunnen trekker seg sammen og da kommer munnen ned til der sæden sprøytes inn og slapper av og da går livmormunnen opp til livmoråpningen igjen.. så livmormunnen tar med seg sæden opp til livmoren etter du har fått orgasme ved hjelp av sammentrekninger..tro d eller ei.. har selv sett det på film på skolen (under utdannelsen min som helsesekretær..)så jeg vet hva jeg snakker om..hvis noen lurte.. helt normalt..alle får det etter en orgasme..
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2004 #13 Skrevet 17. september 2004 min dametiss dunker alltid når jei vil ha SEKS!! :oops:
^me^ Skrevet 17. september 2004 #14 Skrevet 17. september 2004 hehe..spidey..tror det kan ha noe med blodstrømningen og gjøre...tihi!helt normalt
Gjest gjest1 Skrevet 17. september 2004 #15 Skrevet 17. september 2004 Jepp men utrolig kjipt! Typen bare ler av det buhu! Å jeg er så fjollete i dag, kanskje på tide å logge aaaav?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå