AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Tok dere med dere senga deres? Hva er vanlig å ta med seg når man etter myndighetsalder velger selv å flytte ut?Anonymous poster hash: a6174...0ad
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Jeg valgte å ikke ta med meg sengen. Tok med meg personlige eiendeler. Kunne ta med meg seng og kommode, men valgte å kjøpe nytt. Tok med meg pute og dyne. Dro så tilbake og hentet pass, fødselsattest og annet personlige papirer. Anonymous poster hash: 0873d...3b4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Tar med meg ting jeg føler er viktig å ta med videre, eventuelt ting med nære minner. Ellers lar jeg ting som er mindre viktige bli igjen hos foreldre, men har tenkt til å dra tilbake for å sortere bedre (og kaste det unødvendige) Anonymous poster hash: 4d3d4...772
OppNedPåAlt Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Foreldrene mine beholdt rommet mitt, så jeg tok bare ting jeg trengte som klær, noen pyntegjenstander og noen minner. Kjæresten min tok derimot alt som var hans fra huset.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Kjøpte alt nytt så jeg kan sove på mitt gamle rom hjemme når jeg er på besøk der. Anonymous poster hash: 122f2...3a3
Maximillian Cohen Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Jeg tok med meg ganske mye. Da jeg bodde hjemme hadde jeg eget soverom, gang, bad og stue. Møblert/innredet for egne penger. Sengen ble imidlertid stående igjen.
FruN Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Mer eller mindre alt. Etterhvert satte jeg senga tilbake fordi jeg kjøpte større, og foreldrene mine trengte en gjesteseng. Samt at jeg ikke hadde plass til å lagre den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå