stråberry Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Jeg har en innebygd Simens steikeovn. Aner ikke hvilken modell og finner det heller ikke på nett. Har dessverre ikke bruksanvisning og trenger hjelp til å få på selvrens. Jeg har trykket på knapper i alle mulige kombinasjoner, men antar det er en smart måte å sette den på. Siden jeg ikke vet hvilken modell det er legger jeg ved bilde av den og display slik at noen der ute forhåpentligvis vet hvordan den fungerer.
Gjest SykkelJenny Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Finn E-nummeret på ovnen så legger du det inn her.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Hehe, Simens ovn. *Siemens Anonymous poster hash: f181f...1cf
stråberry Skrevet 29. august 2015 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2015 Syntes jeg kan kalle det Simens, for ovnen i seg selv har fått navnet Lars. Og Sykkel Jenny, jeg finner ikke E nummeret antar det klistermerket ligger på oversiden eller bak ovnen. Og jeg vil ikke demontere hele kjøkkenet i en leilighet som ikke er min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå