Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og samboer er prøvere. Sluttet på p-pillen i desember i fjor, og har hatt lange (men relativt stabile, +/- 3 dager) sykluser på ca 35 dager. Derimot blør jeg svært lite. Første dag i mens er blødningen som vanlig vil jeg si, med menssmerter og alt som hører til. Dagen etter spotter jeg bare, og så er blødningen ferdig. Jeg har altså mentruasjon i 2 dager... Før hadde jeg bare vært glad og fornøyd med dette selvfølgelig, men nå som vi prøver klarer jeg ikke tenke på annet enn at dette ikke er normalt. 

Jeg finner lite info om dette på nett, og tenkte kanskje noen erfarne damer her har erfaring med det samme? Jeg er redd for at det er noe "kluss i systemet" ... :(

Endret av lollip0p
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også et lignende problem, bare at min syklus er helt umulig å forholde seg til i tillegg. For min del er det fordi kroppen ikke greier å støte ut livmorslimhinnen, noe som kan være dumt. Men det kan like gjerne være helt normalt og fint for din del! Hvis du har en normal, frisk blødning første dagen kan det jo høres ut som du bare er heldig, og blir kvitt alt dag 1?

Skrevet

Menstruasjon er vanlig fra 2-7 dager har jeg lest. Så 2 dager er altså helt normalt. :)

Anonymous poster hash: cd82e...513

Skrevet

Tusen takk for svar. Venter på GU-timen, men det er lang ventetid. :/

Skrevet

Hei

Jeg hadde bare 2 dager også! Spurte legen om det da jeg var på utreding, og det var helt normalt! 

Bare heldig som slipper å ha det lenge ;) 

Skrevet

Hei

Jeg hadde bare 2 dager også! Spurte legen om det da jeg var på utreding, og det var helt normalt! 

Bare heldig som slipper å ha det lenge ;)

Så fantastisk! Håper det samme gjelder for meg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...