Gå til innhold

Restskatt, har ikke mottatt skatteoppgjøret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en skikkelig baksmell i år, venter enda på betalingsblanketter. Hvorfor har jeg ikke fått de enda?

Anonymous poster hash: 32ed5...4ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var rart, er du selvstendig næringsdrivende? Hvor stor er smellen? 

Anonymous poster hash: bd53e...e77
Skrevet

50 000.

Ikke selvstendig næringsdrivende, nei.

Fikk brev om at jeg måtte sende inn dokumentasjon på reisefradrag mens jeg var på ferie, og fristen hadde gått ut da jeg kom tilbake. Så da sto det at det skulle beregnes etter skjønn. Derfor vil jeg ha det snart :/

Anonymous poster hash: 32ed5...4ce

Skrevet

Du må jo kontakte de ang din spesifikke sak. Det er jo ingen her som vet hvor langt de har kommet i behandlingen av saken din.

Men hvis du vil betale noe nå, så er jo ikke det noe problem. Du finner kontonr og kid på Skatteetaten sine sider.

• Liker 1
Skrevet

Du må jo kontakte de ang din spesifikke sak. Det er jo ingen her som vet hvor langt de har kommet i behandlingen av saken din.

Men hvis du vil betale noe nå, så er jo ikke det noe problem. Du finner kontonr og kid på Skatteetaten sine sider.

Ikke betal noe nå. Enten må man betale innen 31. mai, eller så må man vente til man får skatteoppgjøret. Dersom man betaler i mellomtiden så kan det bli rot, og pengene vil bli tilbakeført.

Anonymous poster hash: e7148...7b8

Skrevet (endret)

Jeg ville absolutt tatt en telefon til Skatteetaten og forhørt meg. En postsending kan ha blitt borte, og du kan ha gått glipp av noe som er sendt deg. Postbud surrer og roter vekk post stadig vekk, har opplevd det mange ganger.

Ta kontakt pr telefon og få sjekket om noe er sendt deg allerede! Evt er oktober siste oppgjørsmåned, folk får f.eks. tilbake på skatten helt frem til da.

Har du tilgang til dine egne sider på Www.skatteetaten.no .....? Der kan du se evt ting som er sendt.

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...