Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig dette er et veldig dumt spørsmål, men prøver likevel! Har hatt vippeextensions gjennom sommeren og har nå gått noen uker for å la de vokse ut. Det er noen få vipper igjen og det begynner å se ganske snålt ut. Prøvde forsiktig å løsne limet med olje, men det fungerte ikke. Ville ikke gnukke og gni, så da ga jeg heller opp.

Er det noen som har peiling på dette som vet om det er greit å klippe ned de få som er igjen, så det ser noenlunde jevnt ut til de faller av? Jeg forstår at den naturlige bøyen på vippen da vil forsvinne, men det kan vel ordnes med litt maskara. Tar mine egne vipper skade av det, dersom jeg er forsiktig og passer på og ikke klipper noe av dem?

Takk på forhånd! (Synes 300 kroner er mye for å fjerne fire vipper på hvert øye som tar to minutter)

Anonymous poster hash: f6454...4fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig dette er et veldig dumt spørsmål, men prøver likevel! Har hatt vippeextensions gjennom sommeren og har nå gått noen uker for å la de vokse ut. Det er noen få vipper igjen og det begynner å se ganske snålt ut. Prøvde forsiktig å løsne limet med olje, men det fungerte ikke. Ville ikke gnukke og gni, så da ga jeg heller opp.

Er det noen som har peiling på dette som vet om det er greit å klippe ned de få som er igjen, så det ser noenlunde jevnt ut til de faller av? Jeg forstår at den naturlige bøyen på vippen da vil forsvinne, men det kan vel ordnes med litt maskara. Tar mine egne vipper skade av det, dersom jeg er forsiktig og passer på og ikke klipper noe av dem?

Takk på forhånd! (Synes 300 kroner er mye for å fjerne fire vipper på hvert øye som tar to minutter)

Anonymous poster hash: f6454...4fd

Jeg ville nok klippet dem selv, ja :)

Anonymous poster hash: 9c6e4...d3b

Skrevet

Prøv å smør inn med olje, da vil de nok slippe taket ganske kjapt.

Anonymous poster hash: 430c2...b0e

Skrevet

Prøv å smør inn med olje, da vil de nok slippe taket ganske kjapt.

Anonymous poster hash: 430c2...b0e

Olje fungerte nesten ikke i det hele tatt synes jeg, bare et par som slapp. Men klippet dem ned og det funket helt supert og så helt greit ut med litt maskara :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...