Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #1 Skrevet 16. september 2004 Fikk ikke sett sesongavslutningen.. Hva var det som skjedde?
Iselilja Skrevet 16. september 2004 #3 Skrevet 16. september 2004 Kort oppsummering: Foreldrene til Lorelai ble separert Vertshuset ble ferdig Søstra til Luke(moren til Jesse) giftet seg Jesse ville ha Rory tilbake, men det ville ikke hun Rory lå med Dean Lorelai dater Luke De kysset:)
Gjest Aasa Skrevet 16. september 2004 #4 Skrevet 16. september 2004 Noen som vet når serien kommer tilbake? Savner den allerede! :cry: Den går forresten i reprise på søndag.
*Emma* Skrevet 16. september 2004 #5 Skrevet 16. september 2004 Å det var så bra i går...helt til slutten når Lorelei ødela stemninga. Synes det er supert hvis Dean og Rory blir sammen igjen - de er så søte......og hvor lenge har vi ikke ventet på at Luke og Lorelei skulle bli sammen.....sukk jeg gråt nesten på slutten...men jeg er litt hormonell for tiden Sesong 5 begynner i USA nå på tirsdag men når den kommer til Norge aner jeg ikke.....
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #6 Skrevet 16. september 2004 Etter en mail til TVnorge fikk jeg beskjed om at Gilmore Girls kommer tilbake våren 2005!
Gjest Aasa Skrevet 16. september 2004 #7 Skrevet 16. september 2004 Det var gode nyheter! Tenkte å gjøre det sammen selv, men da slipper jeg det! Takk takk! :-)
*M* Skrevet 16. september 2004 #8 Skrevet 16. september 2004 De begynner med nye episoder i USA nå. TvNorge har sendt alle som har vært i statene. Dersom du vil vite ting før de skjer, gå inn på www.thewb.com og klikk på gilmore girls!
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #9 Skrevet 16. september 2004 Glemte å se avslutningen. :o Må huske på søndag...
Windy Skrevet 16. september 2004 #10 Skrevet 16. september 2004 Jeg "elsket" avslutningen! Selv om Dean er aldri så mye gift, så håper jeg Rory og Dean ender opp sammen (bare han skiller seg først ). Det er tross alt TV, alt kan skje Lorelai og Luke, endelig Gleder meg veldig til å se sesongpremieren neste uke (jeg er altfor avhengig til ikke å laste ned tv serier)
Gjest Aasa Skrevet 17. september 2004 #11 Skrevet 17. september 2004 Hvordan laster man ned en tv serie... :-? ? Jeg skulle også gjerne lastet den ned, men aner ikke hvordan man gjør sånne ting...
*Emma* Skrevet 17. september 2004 #12 Skrevet 17. september 2004 Takk for tipset stas!!! Bruker du DC++ ? Samboern min ville mer enn gjerne hjelpe meg å laste ned GG. Han hater det nemlig og hvis han laster det ned for meg kan jeg se på det på pc'n med headset og da slipper han å høre på all skravlingen -også slipper jeg å vente 6 mnd!
Windy Skrevet 17. september 2004 #13 Skrevet 17. september 2004 På forhånd, beklager for avsporing.. Jeg (eller sambo gjør da, jeg har ikke nok share) bruker DC++, ja! Genialt Ellers hender det jeg bruker bittorrent også (www.suprnova.org), men her får man kun tak i det nyeste og bare i begrenset tid. Til deg som lurte på hvordan en laster ned; søk på DC++ på google, så laster du ned programmet.. Men husk at du bør ha en god linje, og vær nøye på hva du deler! Hvis du ikke har mye å dele, så kan du bruke den andre linken jeg refererte til, her må du også laste ned et program først! Jeg har ikke kjempegreie på det, lar sambo ta seg av det viktige Hva har man de for (endret fordi jeg skrev suprnova.com - det er det jo absolutt IKKE!! Det er .org)
Gjest Rio Skrevet 17. september 2004 #14 Skrevet 17. september 2004 Jeg bruker også bittorrent. Laster ned siste episodene av 24 i skrivende stund. Gilmore girls begynner på igjen neste uke tenker jeg.
Arwen Skrevet 17. september 2004 #15 Skrevet 17. september 2004 mail fra tvnorge til meg: Hei, Gilmore Girls er tilbake våren 2005 - det blir en stund å vente, men vi får glede oss - det var en spennende avslutning på onsdag. Mvh TVNORGE
angie Skrevet 17. september 2004 #16 Skrevet 17. september 2004 Rory lå med dean, noe Lorelai ikke likte helt. Siden han er gift.. Og Lorelai og Luke ble sammen, noe som egentlig alle har ventet på..
Anglofil Skrevet 4. oktober 2004 #17 Skrevet 4. oktober 2004 Ingen som kunne hjelpe meg med hvordan jeg kan laste ned disse episodene? Jeg trenger mer enn en adresse, for jeg har aldri gjort det der før... Mvh Yvonne
Gjest Virvel Skrevet 4. oktober 2004 #18 Skrevet 4. oktober 2004 Først må du ha et eller annet fildelingsprogram. Jeg bruker Kazaalite, ser andre her anbefaler DC++, det har jeg ikke vært borti. Søk på programmets navn på Google eller noe, så finner du et sted du kan laste det ned. Så søker du på "Gilmore Girls" i det programmet. Episodenummer osv kan du finne ut f.eks. på tvtome.
Anglofil Skrevet 4. oktober 2004 #19 Skrevet 4. oktober 2004 Noen som vet om et sted hvor jeg kan late ned episodene gratis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå