Gå til innhold

gulost på tube

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt? Smaker det som vanlig gulost?

Lyst til å prøve, men lite med penger så vet ikke om jeg vil bruke 30 kr på noe jeg kanskje ikke liker

Anonymous poster hash: bd933...86e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd og det frister ikke heller.

Skrevet

Lyst til å prøve, men lite med penger så vet ikke om jeg vil bruke 30 kr på noe jeg kanskje ikke liker

På tide å begynne å jobbe litt hardere om man ikke har råd til en ting til usle 30 kr.

Anonymous poster hash: 62f25...0d6

Gjest Ennasus
Skrevet

Jeg liker hvertfall kavli sin smørost med kylling og naturell (de magre versjonene). Smaker ikke heelt som ost vil jeg nå si, men de er gode :)

Skrevet

På tide å begynne å jobbe litt hardere om man ikke har råd til en ting til usle 30 kr.

Anonymous poster hash: 62f25...0d6

Er du klar over hvor lite drøy tubeoster er? For to kroner ekstra får du jo den største pakken med skivet gulost. Den kan lett vare i nærmere to uker om man er alene. Hvorfor sløse når man strengt talt ikke må?

Skrevet

Den kan kanskje minne litt om skikkelig svett gulost som har ligget alt for lenge i en svett matboks.

Minner mye mer om helt vanlig, kjip smøreost, så er du ute etter gulostsmaken; gå heller for en pakke skivet ost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...