AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #1 Skrevet 29. august 2015 Noen som har smakt? Smaker det som vanlig gulost? Lyst til å prøve, men lite med penger så vet ikke om jeg vil bruke 30 kr på noe jeg kanskje ikke likerAnonymous poster hash: bd933...86e
MarianneE Skrevet 29. august 2015 #2 Skrevet 29. august 2015 Har ikke prøvd og det frister ikke heller.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Noen som har smakt? Smaker det som vanlig gulost? Lyst til å prøve, men lite med penger så vet ikke om jeg vil bruke 30 kr på noe jeg kanskje ikke likerAnonymous poster hash: bd933...86e På tide å begynne å jobbe litt hardere om man ikke har råd til en ting til usle 30 kr. Anonymous poster hash: 62f25...0d6
Gjest Ennasus Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Jeg liker hvertfall kavli sin smørost med kylling og naturell (de magre versjonene). Smaker ikke heelt som ost vil jeg nå si, men de er gode
chouette Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 På tide å begynne å jobbe litt hardere om man ikke har råd til en ting til usle 30 kr.Anonymous poster hash: 62f25...0d6 Er du klar over hvor lite drøy tubeoster er? For to kroner ekstra får du jo den største pakken med skivet gulost. Den kan lett vare i nærmere to uker om man er alene. Hvorfor sløse når man strengt talt ikke må?
Minya Skrevet 30. august 2015 #6 Skrevet 30. august 2015 Noen som har smakt? Smaker det som vanlig gulost? Lyst til å prøve, men lite med penger så vet ikke om jeg vil bruke 30 kr på noe jeg kanskje ikke likerAnonymous poster hash: bd933...86e Den kan kanskje minne litt om skikkelig svett gulost som har ligget alt for lenge i en svett matboks. Minner mye mer om helt vanlig, kjip smøreost, så er du ute etter gulostsmaken; gå heller for en pakke skivet ost.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå