AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Er den bra? Bra nok? Jeg har ikke et stort budsjett, denne er nillig. Vil bli brukt 2-3 ganger i uka, er planen og jeg veier 65, enn så lenge.. Evt en annen rimelig romaskin å anbefale? Tusen takk! Anonymous poster hash: b2834...72f
Speedmaster Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Romaskin? Kun Concept 2 og Water Rower som gjelder. Ja, de koster mer enn alt det andre rælet der ute, men du kjøper da heller aldri First Price Cola i butikken, sant? To/tre ganger i uken er forholdsvis mye - da vil du sette pris på mekanisk kvalitet. Har selv Concept 2, og har hatt kjempeeffekt. Gått ned 10 kilo, og fått tilbake kroppen jeg hadde som 25-åring bare med fire økter i uken de siste tre månedene. Helt topp.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Takk for tips, men så mye penger har jeg rett og slett ikke.Anonymous poster hash: b2834...72f
Speedmaster Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Takk for tips, men så mye penger har jeg rett og slett ikke.Anonymous poster hash: b2834...72f Ser den, men jeg må allikevel stå fast ved at dersom du ønsker å trene med romaskin må du ha en av disse to - alternativene er rett og slett for dårlige mekanisk.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 Ror du 2-3 ganger i uka nå? Anonymous poster hash: 798eb...697
Speedmaster Skrevet 28. august 2015 #6 Skrevet 28. august 2015 Ror du 2-3 ganger i uka nå? Anonymous poster hash: 798eb...697 Ikke på sommeren. Da ror jeg tre ganger i uken, og sykler to dager. Men på høst/vinteren ror jeg fire/fem ganger i uken. I utgangspunktet kjedelig trening, men når man vet hva slags resultater man får er det ikke vanskelig å finne motivasjonen!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #7 Skrevet 28. august 2015 Ikke på sommeren. Da ror jeg tre ganger i uken, og sykler to dager. Men på høst/vinteren ror jeg fire/fem ganger i uken. I utgangspunktet kjedelig trening, men når man vet hva slags resultater man får er det ikke vanskelig å finne motivasjonen! Det var egentlig et spørsmål til TS. Dumt å kjøpe romaskin før man har rodd litt, mange som ikke liker den treningsformen. Anonymous poster hash: 798eb...697
Speedmaster Skrevet 28. august 2015 #8 Skrevet 28. august 2015 Det var egentlig et spørsmål til TS. Dumt å kjøpe romaskin før man har rodd litt, mange som ikke liker den treningsformen. Anonymous poster hash: 798eb...697 Åh, OK. Litt klønete å legge spørsmålet rett under mitt innlegg da. Lett å misforstå. Men enig med deg, ellers.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #9 Skrevet 29. august 2015 Ror du 2-3 ganger i uka nå?Anonymous poster hash: 798eb...697 Nei, ikke nå. Jeg har dessverre ikke mulighet til å dra på treningstudio for tiden. Men inntil et par år siden så brukte jeg romskinen på treningssenteret ofte. TSAnonymous poster hash: b2834...72f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #10 Skrevet 29. august 2015 Romaskin? Kun Concept 2 og Water Rower som gjelder. Ja, de koster mer enn alt det andre rælet der ute, men du kjøper da heller aldri First Price Cola i butikken, sant? To/tre ganger i uken er forholdsvis mye - da vil du sette pris på mekanisk kvalitet. Har selv Concept 2, og har hatt kjempeeffekt. Gått ned 10 kilo, og fått tilbake kroppen jeg hadde som 25-åring bare med fire økter i uken de siste tre månedene. Helt topp. Her motsier du deg selv? 2/3 økter er forholdsvis mye, men du har fått tilbake kroppen med "bare" 4 økter? Anonymous poster hash: 35783...c1d
Speedmaster Skrevet 29. august 2015 #11 Skrevet 29. august 2015 Her motsier du deg selv? 2/3 økter er forholdsvis mye, men du har fått tilbake kroppen med "bare" 4 økter? Anonymous poster hash: 35783...c1d To/tre økter er såpass mye at man vil sette pris på kvalitet. Fire økter i uken er ikke mye dersom man ønsker mer enn bare å holde kroppen vedlike. Skal man få synlige resultater (vektnedgang, toning av musker osv.) er fire økter et minimum. OK?
Edie Skrevet 29. august 2015 #12 Skrevet 29. august 2015 Må faktisk si meg enig her. Concept2 er verdt pengene! Vent heller litt lenger og spar penger. Alternativet er at du kjøper en billig maskin, elsker treningsformen, oppdager at maskinen har dårlig kvalitet - og ender opp med å bruke enda mer penger på en ny av god kvalitet. Sjekk etter brukte til salgs. Det er mange som selger ulike treningsapparater.
Husmor frua B Skrevet 26. mars 2016 #13 Skrevet 26. mars 2016 Erfaring Romaskin Titan Rower SR475 Hei! Jeg vurderer denne romaskinen, og ser at det er andre også som har vurdert om denne er god nok. Er det noen som har noen erfaringer med denne romaskinen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå