Gå til innhold

Ingredienser i hudpleie, kan noen hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kopier ingrediense, gå inn på cosdna.com, trykk på "Analyze cosmetics" og lim inn. Jeg vil ikke si at produktet er verre enn det meste der ute. Det avhenger jo hva du reagerer på. Uansett om den har en ting som er en aknetrigger på nivå fem betyr ikke det at du ikke tåler den.

Anonymous poster hash: 68bad...7a5

Skrevet

Kremen har ingen av de kjente farlige stoffene av det jeg kan se så den er nok et trygt valg :) dvs uten tilsetninger, parfyme og alkohol. Klarer heller ikke se at den inneholder silikoner, parabener eller mineralolje.

Skrevet

Tusen takk for svar begge to :)

Jeg visste ikke om cosdna.com - den siden virker helt genial, et veldig nyttig oppslagsverktøy! :D

TS

Anonymous poster hash: 5dd09...184

Skrevet

Kremen har ingen av de kjente farlige stoffene av det jeg kan se så den er nok et trygt valg :) dvs uten tilsetninger, parfyme og alkohol. Klarer heller ikke se at den inneholder silikoner, parabener eller mineralolje.

Alkohol i hudpleie er ikke nødvendigvis galt, det kommer an på mengde og på egen hud. Alkohol brukes ofte for å få andre ingredienser til å virke bedre. Er heller ikke noe galt med parabener (erstatningen er verre), og mineralolje er det i alle fall ikke noe galt med! Mineralolje er like ille som alle andre oljer.

Anonymous poster hash: 68bad...7a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...