Gå til innhold

Turbukse for ikke-sylfide

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter på 15 er ingen sylfide, ikke feit, men bredere bygd en de som står modell for tur og idrettstøy. Derfor er det vanskelig å finne turutstyr som passer, og særlig bukser er et problem.

Er det noen som har et forslag? 

Skrevet

Norrøna svalbard flex1 softshell bukse

• Liker 2
Skrevet

Kanskje herremodeller passer bedre enn damemodeller?

• Liker 1
Skrevet

Kanskje herremodeller passer bedre enn damemodeller?

De er vel smalere?

Anonymous poster hash: 33f2d...6a2

• Liker 1
Skrevet

Samme problem her, men har funnet ut at turbukser bra Bergans og Stormberg passer meg bra. De er ikke nødvendigvis så dyre heller, og stormberg har ofte tilbud på bukser på nett. Generelt går damemodellene i ulike merker veldig inn i livet, så herremodellen sitter ofte bedre, men dette er jo bare å prøve seg frem med i butikken.  Lia bukse fra Stormberg, Microlight og Breheimen 2 fra Bergans er mine favoritter, alt etter behov og bruk. 

Anonymous poster hash: 3f29b...f38
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Min datter på 15 er ingen sylfide, ikke feit, men bredere bygd en de som står modell for tur og idrettstøy. Derfor er det vanskelig å finne turutstyr som passer, og særlig bukser er et problem.

Hei hei prøv Stormberg. De har også nettbutikk. Noen modeller i store str. Se også herre str.

Billig og mye bra.

Endret av Peter007
  • Liker 2
Skrevet

De er vel smalere?Anonymous poster hash: 33f2d...6a2

Det vet jeg ikke, men en kollega som er "ikke-sylfide" foretrekker herreturbykser. Selv endte jeg opp med unisexbukse fra Stormberg.

• Liker 1
Skrevet

Nettbutikken til Stormberg har noe tøy i D-størrelser (dvs laget litt bredere)

Anonymous poster hash: 2c06d...dbb

• Liker 1
Skrevet

De er vel smalere?

Anonymous poster hash: 33f2d...6a2

Ikke bestandig så smale. Det er mange ting som er veldig bra med nettbutikken til Stormberg: bl.a. at det står produktanmeldelser fra kunder på de fleste av artiklene, i tillegg til fyldig produktinformasjon fra Stormberg, slik at det er lett å finne ut om plagget vil kunne passe.

Betaler man med kort, kan man også ta med plagget i fysisk butikk og få utbetalt pengene kontant dersom man ønsker å returnere plagget ved heving av kjøp (slik at man slipper portoutgifter til retur).

• Liker 1
Skrevet

Sier som flere over; prøv Stormberg. Min rumpe i størrelse 50 passer inn i turbukser der 😊

• Liker 1
Skrevet

Stormbergs turbukser, som mange inkl meg anbefaler

Du får også gode rabatter dersom du velger å være nyhetbrevmottaker, og får da tilsendt rabattkoder (nåværende rabattkode er TJUE og ved bruk av den får du 20% avslag på produkter med ordinær pris)

Det har jeg spart mange penger på :)

De har også en veldig bra kundeservice, og svarer raskt på e-post ved forskjellige henvendelser, og de svarer også raskt  på spørsmål postet under produktvurderinger på de forskjellige artiklene på nettsiden.

Skrevet

Fant en bra Stormberg bukse :) 

• Liker 2
Skrevet

Fant en bra Stormberg bukse :)

Så bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...