Gå til innhold

Spagetti Alacapri

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er student, og synes faktisk det kan være ganske grei og billig middag. Dog tar jeg til meg tipset litt over her om å ha på basilikum og ost. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har gode minner fra barndommen om den. Etter mange timers ski eller ridetur smakte det fortreffelig! Hva slags foreldre som forer aktive barn med sånt er derimot et mysterium.

Har smakt det noen ganger dagen derpå i voksen alder. Ikke det verste jeg har smakt, men spiste bare spaghettien med saus. Kattene fikk kjøttbollene og pølsene, men nektet å spise de(!!!!) Det sier vel kanskje litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gode minner fra barndommen om den. Etter mange timers ski eller ridetur smakte det fortreffelig! Hva slags foreldre som forer aktive barn med sånt er derimot et mysterium.

Har smakt det noen ganger dagen derpå i voksen alder. Ikke det verste jeg har smakt, men spiste bare spaghettien med saus. Kattene fikk kjøttbollene og pølsene, men nektet å spise de(!!!!) Det sier vel kanskje litt :fnise:

Det er jo de som er best. :sjenert:

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi de var innsauset (selv om du vasket de) med tomatsaus? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Det jeg husker så var pølsene som gummi, rar konsistens, og kjøttbollene føltes rart og tørt ut. og spagettien overkokt. også hadde det et hint av smaken av blikkboks  :fnise:

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo de som er best. :sjenert:

Jeg har fått så mye ben inni de MUK greiene der at jeg orker bare ikke. Samme med sånn lasagne man kjøper i frysedisken. Ben ben ben.

Kattene liker sterk mat og mye saus (men jeg gir dem ikke det altså), men smaken er jo ganske mild (og kjedelig), så kanskje det er det som er problemet? At de ikke gidder å spise barnemat liksom.

Er dette forresten det samme som Rimini?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke spesielt sunt med kneip og syltetøy heller, men det er det mange barn lever på og foreldre serverer.  Unger som  har et normalt sunt kosthold kan fint spise boksmat iblandt uten å bli feilernært av den grunn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått så mye ben inni de MUK greiene der at jeg orker bare ikke. Samme med sånn lasagne man kjøper i frysedisken. Ben ben ben.

Kattene liker sterk mat og mye saus (men jeg gir dem ikke det altså), men smaken er jo ganske mild (og kjedelig), så kanskje det er det som er problemet? At de ikke gidder å spise barnemat liksom.

Er dette forresten det samme som Rimini?

Har heldigvis aldri kjent noe til ben, men ja, det er jo en ganske mild smak. Lasagne i frysedisken synes jeg forøvrig smaker mye verre.

Er vel omtrent det samme som Rimini, ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene liker sterk mat og mye saus 

Nja, den tomatsausen er ikke akkurat sterk. Men selv om katter liker saus så tror jeg ikke tomatsaus pleier å være en slager. iallefall ikke for min griske pus 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dårris

Spaghetti ala capri er Satans verk! Blaut spaghetti, vond tomatsaus, ekle pølser og grusomme kjøttboller. Grøss! :spy: Og nei, jeg har ingenting imot å spise ferdigmat av og til. Tar meg heller en grændis da altså selv om det heller ikke er så storslagent. Men sammenliknet med spaghetti ala capri blir det nesten rene gourmetmaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...