Gå til innhold

Spagetti Alacapri

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ennasus

Aldri smakt og kommer aldri til å smake heller, ser helt heslig ut  :kvalm:

Alle sånne boksemiddager ser igrunn heslige ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det var supert de tre gangene jeg spiste det som barn. Nå minner det meg mest om den gangen spaghettimiddagen kom opp igjen, ikke bra altså.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiste det en del som barn, og da likte jeg det veldig godt. Nå tør jeg ikke smake, for alle sier det er så grusomt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var populær, "barnevennlig" boksemat på 70- og 80-tallet. 

Smakte det sist for rundt 10 år siden. Smaken var til å leve med, men spaghettibitene var helt for j...... i konsistens. Bløte og overkokte.  :kvalm:

Anonymous poster hash: 89d37...9f4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns faktisk det kan være ganske godt om man har på basilikum/oregano og litt ost. 

Anonymous poster hash: 8f751...e0f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er godt jeg hahah..

Ikke noe jeg spiser ofte, kanskje en gang i året hvis jeg får lyst på det

Anonymous poster hash: fb2d4...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Spiser det kanskje 6 ganger i året.   Jeg har vært på flotte restauranter og spist mat som har smakt verre!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg til å tenke på en heselig hermetikkmiddag (Max kjøttboller i spaghetti)

Anonymous poster hash: 3c7e8...2d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hendte jeg serverte dette innimellom til datteren min i en periode jeg var syk. Har fortsatt dårlig samvittighet for det. 

Anonymous poster hash: 5c6ca...832
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser det egentlig aldri, men har gode minner knyttet til den. 

Var ofte første-kveld-mat på hytta da vi kom frem sent, det var mørkt, alle var slitne & kalde og ingen strøm. 

Jeg kan love dere at å sette seg ned foran peisen med varm Spagetti Alacapri da smakte himmel!

Endret av veraa94
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest imperio

Minner meg om de dagene mamma jobbet overtid, pappa var ute på langkjøring, og store søsteren min fikk ansvaret for å lage middag. Og da ble det den spagettien, vær.bidige.gang! 

Var det eneste hun kunne lage på den tiden. 

konsistensen er noe jeg aldri glemmer.  :kvalm:

Etter flere år på spagetti AlaDritt så lærte hun seg å lage nudler, mye bedre enn det der ihvertfall. 

Vurderer å smake det da... 10 år siden sist, og det kan jo hende det smaker bedre enn det jeg husker. 

edit: kom på en ting, ei jeg møtte på folkehøgskolen sa hun gledet seg til å komme hjem, for hun lengtet etter hjemmelaget mat... hennes versjon av "hjemme laget" var fjordland middager (slike esker med alt i) og sodd, spagetti og lapskaus på boks, og så klart, grandiosa.

Der jeg kommer fra så er det IKKE hjemmelaget mat! 

Endret av imperio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er så ille jeg. Det er jo helt klart ikke det beste jeg har smakt, og jeg har vel kanskje ikke spist det på ca. 2 år, men jeg kjøpte en boks her om dagen.

Anonymous poster hash: 3e1e5...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av mine guily pleasures sammen med Maxboller og Joikakaker (altså, ikke i samme måltid). ;) Men mener å huske at Spaghetti Rimini var bedre. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...