Gå til innhold

Hvilken trille anbefales?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe en trille i morgen, var planen. Men jeg sliter veldig med å bestemme meg. Jeg ser etter en som er god å trille både inne og ute, som tar liten plass når den er slått sammen og som ikke er så alt for dyr (maks 2000kr). Noen forslag? Er jo rene jungelen der ute... 😂

Anonymous poster hash: 4a100...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trille som i reisetrille? Ellers sportsvogn? Eller noe annet? Stor forskjell.

Tenker mest på en type reisetrille. Som er grei å bruke på kjøpesenter osv. Sportsvogn har vi 😊

Ts

Anonymous poster hash: 4a100...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo veldig hvem du spør, og hva du skal bruke den til.

 

Mange vil nok svare Babyzen Yoyo, fordi du kan pakke den sammen som håndbagasjen, og det er jo en stor fordel. Men ikke stor nok til at jeg vil anbefale en trille med små hjul. Skal du ha noe som kan frakte en toåring/treåring på all slags underlag, er Brio Sitty uovertruffen. Store hjul som triller overalt, stor nok vogn til at alle kan sitte. robust, god å trille.

 

Smaken er jo som baken, men jeg skyr paraplytriller og reisetriller med vaklevoren konstruksjon og små hjul som pesten. For å ta et eksempel, så er paraplytrillehjul akkurat passe størrelse til å skli ned i fortaus-rennene til regnvann i Oslo. Og de har du hver tiende meter...



Anonymous poster hash: 27715...561
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har City mini. Den er helt genial, og har dessuten ikke så små hjul som feks babyzen yoyo. Den er superenkel å legge sammen, har en overlegen kalesj som er super med tanke på solskjerming og ryggen kan legges så og si helt ned. Uansett er det ingen "knekk" i ryggen, så det er ikke noe problem for de som ikke kan sitte særlig oppreist enda. Brukte vår til vår nesten treåring i fjor, som er ganske høy for alderen. I år brukes den til babyen på seks mnd. Dvs har så vidt brukt den til han hittil, men bortsett fra at jeg foretrekker å ha baby mot meg, så funker det helt fint. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...