AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Her i Stavanger er det slik at dersom du er i russestyret er det vanlig å ha et rødt og et hvitt ben på buksa. Jeg er usikker om jeg skal velge denne, eller velge en helt rød som alle andre.. Har hørt at de som ikke er fra Stavanger tror disse buksene symboliserer edruruss/kristenruss, så det gjør meg usikker. Synes selv helt rød er finest, men er jo litt "kult" å vise at man er i styret Hva hadde du valgt?Anonymous poster hash: 47b5f...462
PetrovaFire Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 (endret) Jeg hadde valgt rød og hvit, og bevist at jeg ikke er edru i russetida ( at ryktet ikke stemmer) :P Endret 28. august 2015 av PetrovaFire
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Jeg hadde valgt rød og hvit, og bevist at jeg ikke er edru i russetida ( at ryktet ikke stemmer) :P Haha, tror russenavnet vårt beviser det ganske godt fra før. Men stemmer det at dere som ikke er fra Stavanger ikke vet hva denne buksen betyr?Anonymous poster hash: 47b5f...462
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #4 Skrevet 29. august 2015 Er selv fra Stavanger så vet at buksen betyr at du er medlem av russestyret Anonymous poster hash: 23ccd...7df
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Aldri hørt om eller sett (fra Oslo-området), så hadde tenkt at du gikk på en spesiell linje eller noe Anonymous poster hash: 4e5e5...aeb
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Aldri hørt om eller sett (fra Oslo-området), så hadde tenkt at du gikk på en spesiell linje eller noe Anonymous poster hash: 4e5e5...aeb Ja, det er det jeg er litt "redd" for, for jeg går tross av alt helt vanlig studiespesialisering/allmenn:/ men samtidig så tenker jeg at nesten den eneste gangen noen som ikke er fra Stavanger skal se meg, er på LS.. Så gjør egentlig ikke såå mye, er bare så dumt at jeg synes helrød er så mye finereAnonymous poster hash: 47b5f...462
peppermyntete Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Aldri hørt at det er det de buksene betyr, men jeg har aldri tenkt over at de betyr noe annet heller! Hadde tatt den buksa med tilhørighet
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #8 Skrevet 29. august 2015 Det er jo i Stavanger du er russ! Så gå for hvit og rød. Det er forskjellige regler i hver eneste by, så velg det som er riktig for din by. Et annet eksempel er at blå betyr yrkesfag i en by, men økonomi i en annen. Anonymous poster hash: afdb7...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå