AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Når jeg jogger mye synes jeg rumpa er mye slappere enn når jeg har jogget mindre en periode og hatt noen dager fri. Trodde da ting ble faster av trening, men har også hørt noe om at man mister muskler av å løpe? Er det noe i det, eller bare innbilt fra min side? Anonymous poster hash: 7e06a...9e9
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Spiser du nok? Kan miste muskelmasse dersom du spiser for lite. Anonymous poster hash: 2b1c5...dce
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #3 Skrevet 29. august 2015 Jeg tror ikke du mister muskelmasse av jogging, kroppen er i konstant aktivitet og det styrker. Men når du jogger går det på kondisjon og man forbrenner fett, og blir gjerne slankere. Enste måten du kan få igjen rumpa di på er å spise mere og trene styrke. Men husk at nordiske jenter ikke har den samme genetiske sprettrumpa man ofte ser i reklamene. Nordiske jenter har "lange" rumper. Anonymous poster hash: 9c73f...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå