Hali Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Jeg er alene i kveld, og har lyst på noe godt til middag Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Det kommer vel an på hva du har i hus? Anonymous poster hash: ffb0a...df0
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Det kommer vel an på hva du har i hus? Anonymous poster hash: ffb0a...df0 Butikkene er da åpne fortsatt, og det er lettere å handle når man vet hva man skal ha... Anonymous poster hash: 2d1ab...26d
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Hva har du lyst på da? Kunne ramset opp titalls retter, fordi man kan spise stort sett det samme når man er alene som når man er flere I dag hadde jeg hjemmelaget hamburger I går hadde jeg fiskekaker Dagen før der kyllinggryte Når mannen min er hjemme så lager jeg bare dobbelt opp/større porsjon
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 Jeg bestilte en pizza hjem og koste meg med den! Sparer resten til middag i morgen kveld! Namnam Anonymous poster hash: 71954...8fe
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #6 Skrevet 28. august 2015 superlett og ikke minst GOD kyllingsuppe her: 4 porsjoner 4 stk kyllingfilet 1 løk smør til steking 1-2 ss Karry 2 bokser hermetisk hakkede tomater 5 dl fløte 5 dl kyllingkraft (vann+hønsebuljong) 2 ts sukker skjær filetene i biter og hakk løken. stek sammen i en gryte til kyllingen er gjennomstekt. tilsett hermetiske tomater krydre med karry og sukker hell over fløte og kyllingkraft og la koke i 5 min. bruk mer karry om du vil, smak deg frem Anonymous poster hash: cef3e...6e4
Gjest Løvemunn Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Jeg bor alene, så omtrent hver dag er hjemme alene-middag for meg I kveld står biff med sellerirotpuré, glaserte gulrøtter, rosenkål og bearnaisesaus på menyen. Og en god rødvin såklart Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå