Gå til innhold

Hvor enkelt er det egentlig å få kontakt med dere jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som mange begynnt på høyskole for litt siden, og i den anledning får man jo utdelt en fadder. Jeg var dum og ikke holdt meg fast til denne gruppen, men gikk heller litt rundt og fikk snakket med veldig mange! Jeg har alltid synes fadderen min var kjempe søt, men ikke tenkt noe mer på henne enn det. Siste kvelden endte vi opp med å sitte å snakke en del bare vi to, før vi gikk til ett annet sted. Jeg synes vi hadde det veldig hyggelig, og sendte litt meldinger i ettertid den natten men ikke etter det! Har desverre ikke sett henne på skolen etter det heller.

Spørsmålet er bare hvordan jeg skal få kontakt med henne igjen? Er bare teit å sende en melding nå og spørre om et dumt spørsmål, nå som hun ikke engang er fadder lenger! Tips folkens?

Anonymous poster hash: 0c73e...894

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send henne en melding vel ?

Er ikke teit i det hele tatt!

Du har jo nr hennes, hva venter du på???

Skrevet

Det er jo faktisk jobben hennes som fadder å få deg til å trives så vanskelig å vite om hun er interessert i deg.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du er veldig interessert er det bare å sende en melding, men som sagt er det 'jobben' hennes å sørge for at du har det bra, også etter fadderuken. Så du må eventuelt gjøre det veldig tydelig at du er interessert i henne :)

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er veldig interessert er det bare å sende en melding, men som sagt er det 'jobben' hennes å sørge for at du har det bra, også etter fadderuken. Så du må eventuelt gjøre det veldig tydelig at du er interessert i henne :)

Enig det tenkte jeg også.

Du kan fint sende hun melding siden du jo har nummeret hennes, men du bør være ganske tydelig i hvorfor du sender hun melding, sånn at det ikke oppstår misforståelser med at hun bare svarer deg hyggelig tilbake, og du tror at dette automatisk betyr at hun er interessert i deg på en romantisk/seksuell måte. Jeg ville gått for noe morsomt og punktlig som "Hei ex-fadder! Jeg syntes du virket som en koselig jente, kunne du hatt lyst til å ta en kaffedate / en runde biljard en dag?" Du kan såklart risikere at hun avviser deg med en gang fordi hun ikke er interessert i deg på den måten, men det er jo mye bedre å få det avklart før enn senere uansett :)

Anonymous poster hash: e48de...368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...