Dagensdiva Skrevet 16. september 2004 #1 Skrevet 16. september 2004 Dette er noe jeg aldri har tenkt over.. :-) Har en god veninne som er asiater, ergo hun har en mørk(ikke så sinnsykt)men fin farge.. som hun får høre mye fint for. Men igår kveld, bemerket hun at hun ønsket denne "sjokolade- karamell"fargen som vi greier å få i solen...og lurte på om jeg visste om hun kunne ta SOL?Ville hun da få en "jevnere", "fin" farge??Har aldri tenkt over det jeg..noen som vet? :-)
Sarabi Skrevet 16. september 2004 #2 Skrevet 16. september 2004 Jeg hadde ei venninde for noen år siden som var fra Colombia, og hun pleide å sole seg. Hun blei lysere i huden om vinteren, og mørkere på sommeren hvis hun solte seg. Det er jo ikke sikkert venninden din vil få en jevnere farge, men hun kan jo prøve
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2004 #3 Skrevet 16. september 2004 Jada , hun kan ta sol :-) Datteren miner mulatt- Hun er helt mørk om sommeren og veldig lys om vinteren og til bhagens store forundring når hun gikk der, måttte hun smøres med solkrem for hun ble jaggu solbrent hun og
*Emma* Skrevet 16. september 2004 #5 Skrevet 16. september 2004 Tror nok ikke det er noe problem nei. Men hun bør kanskje bare ta litt i starten...for ås e ann...jeg vet ikke om hun kanskje vil få forterer farge enn oss "bleikinger". En venn av meg som er adoptert fra Korea var i syden en sommer og gikk masse med solbriller - han hadde det "ikke så kledlige" solbrille skille da han kom hjem. Lurer på om han kanskje ikke hadde regnet med han skulle få noe særlig farge?
Carmen_ Skrevet 16. september 2004 #6 Skrevet 16. september 2004 Det går helt fint. Tipper hun vil få en kjempe fin gyldebrun farge hvis hun er asiater.
missfidget Skrevet 16. september 2004 #7 Skrevet 16. september 2004 Jeg trodde at mørkhudete hadde økt melatonin slik at de få ennå finere brunfarge og er faktisk beskytte bedre i mot solståle enn andre på grunn av akkurat det....
Dagensdiva Skrevet 16. september 2004 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2004 Så hyggelig at dere svarte..jeg henviste til tråden..og hun skal gel ta en prøvetime..så ffår vi se:D hun er asiater ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå