AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Hvilket vil ta seg "godt" ut? veni vidi parti carpe noctum (seize the night) tempest bebende (its time to drink) ingenting er så galt at det ikke er godt for noe IQ’en ligger ikke i håret Man kan oppbevare alt på sprit, unntatt en hemmelighet Frihet er retten til å gjøre alt loven tilsier (Montesquieu) Moralen synker med alderen Det er slett ikke verst å gjøre det umulige Når du er nysgjerrig, finner du massevis av interessante ting å gjøre Jeg har vært i verre klemmer før. Kommer ikke på noen akkurat nå da, men… -Pocahontas Ta livet som det faller seg -Jungelboka Jeg er jomfru, jeg er i nød, og jeg klarer meg selv! -Hercules Ja takk, begge deler! Speil, speil på veggen der, hvem har mest bakrus(kan bytter med et annet ord) i landet her? -Snøhvit Jeg får se rundt neste sving -Pocahontas Blås meg til Bermuda -Merlin I’d let you Hakuna my tata’s Alt du trenger er en bit av tro, tillit og tryllestøv -Peter Pan Anonymous poster hash: 089f0...fd0
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Carpe noctum Anonymous poster hash: d3c5a...43b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Så kleint! Russekort skal jo være kleine Anonymous poster hash: d3c5a...43b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 Så kleint! Synes det hadde vært et litt kjedelig sitat. Anonymous poster hash: 089f0...fd0 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #6 Skrevet 28. august 2015 Nunc es bibendum Nå skal det drikkes! Anonymous poster hash: a1706...a59
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #7 Skrevet 28. august 2015 Ingen av dem. Anonymous poster hash: a5026...4c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå