AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg har ofte forskjellige ingredienser til overs etter diverse middager/måltider som jeg gjerne skulle fått brukt sammen i en "resterett", men det er ikke alltid kreativiteten er på topp. Derfor lurer jeg på om det finnes nettside®r hvor man kan skrive inn hvilke ingredienser man har og så få oppskrifter som inneholder de bestemte ingrediensene? Anonymous poster hash: 320e0...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #2 Del Skrevet 28. august 2015 http://www.supercook.com/#/recipes/All%2520recipes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2015 #3 Del Skrevet 31. august 2015 Dette har jeg savnet i mange år Gjelder ikke bare middager, men også baking eller snacks/kaker/kjeks og annet innen dessert. Anonymous poster hash: 2dde2...d27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BritneyBitch Skrevet 31. august 2015 #4 Del Skrevet 31. august 2015 Det finnes mange. Jeg bruker My Fridge Food, og her er flere: 15 websites to find recipes by ingredients you have Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 2. september 2015 #5 Del Skrevet 2. september 2015 Jeg får nesten alltid bra resultater av å bare google ingrediensene (+"oppskrift" eller "recipe" alt etter om jeg søker på engelsk eller norsk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 4. september 2015 #6 Del Skrevet 4. september 2015 matoppskrift.no har slik søkefunksjonalitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå