AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Del Skrevet 28. august 2015 Hva ville dere ha gjort hvis dere vant for eksempel hundre millioner kroner i lotto, eller noe? Anonymous poster hash: 661f3...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #2 Del Skrevet 28. august 2015 Hus. Hadde nok byttet ut bilvraket og reist på ferie for å feire også. Resten hadde blitt puttet i banken. Anonymous poster hash: b2be1...a5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #3 Del Skrevet 28. august 2015 Hva ville dere ha gjort hvis dere vant for eksempel hundre millioner kroner i lotto, eller noe? Anonymous poster hash: 661f3...b37 Satt pengene i banken, og brukt lang tid på å finne ut hva jeg skulle gjøre med pengene. Hadde bl.a snakket med en rådgiver Anonymous poster hash: c9a40...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 28. august 2015 #4 Del Skrevet 28. august 2015 Hva ville dere ha gjort hvis dere vant for eksempel hundre millioner kroner i lotto, eller noe? Anonymous poster hash: 661f3...b37 Du, jeg har funnet et studie på de britiske øyer jeg kan tenke meg å ta, så jeg ville nok tatt sjansen tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #5 Del Skrevet 28. august 2015 Ville gitt 10 mill til hvert nære familiemedlem, beholdt 20 selv og gitt bort 50. Anonymous poster hash: 2c1ba...159 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FreeLife Skrevet 28. august 2015 #6 Del Skrevet 28. august 2015 Sløst bort alt, for om jeg var en som spillte Lotto så hadde jeg aldri i verden klart å gjøre noe vettug ut av gevinsten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 28. august 2015 #7 Del Skrevet 28. august 2015 Sagt opp jobben, investert i et par leiligheter jeg kunne leid ut, og brukt resten av tiden på å jobbe med dyrevern og reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #8 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg ville delt rikelig med min næreste familie. Gått ned til 80% stilling og bygget meg drømmehuset ved vannet. Anonymous poster hash: 24068...566 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hofmann Skrevet 28. august 2015 #9 Del Skrevet 28. august 2015 Buret meg inne, og aldri sett dagens lys igjen. Hadde ansatt noen til å komme på døra med mat og toalettpapir. Oppgradert fra PS3 til PS4. Og gitt 50 kroner til Redd Barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilheart Skrevet 28. august 2015 #10 Del Skrevet 28. august 2015 Noe du spør av nysgjerrighet eller har Jackpoten på Viking Lotto blitt såppass høy? *Springer til Norsk Tipping for å sjekke premieprognosen* Hvis noe så usannsynlig hadde skjedd med meg, hadde jeg sporenstraks sagt opp jobben (med håp å slippe og jobbe i oppsigelsestiden), gitt 20 mill til foreldrene og hver av søskenene og brukt resten på meg selv til å gjøre akkurat det jeg har lyst til. Det er bl.a. å dra på lengre reiser, på ekspedisjoner, startet som hobbyarkeolog og -astronom og drevet med ting som jeg ellers verken har råd eller mulighet til akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #11 Del Skrevet 28. august 2015 Hva ville dere ha gjort hvis dere vant for eksempel hundre millioner kroner i lotto, eller noe? Anonymous poster hash: 661f3...b37 Be cool and piss it all away Anonymous poster hash: 1c88d...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 28. august 2015 #12 Del Skrevet 28. august 2015 (endret) slettet Endret 28. august 2015 av Summers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #13 Del Skrevet 28. august 2015 Først hadde jeg svimt av. Deretter løpt naken rundt huset. Så knekt sammen og tuta. Så hadde jeg jublet Så hadde jeg sagt opp jobben, betalt ned alt av lån til meg, familie og venner, kjøpt dem bolig og bil om de ville ha. Selv ville jeg kjøpt meg bolig i et litt varmere strøk, en skikkelig villa, noen fine biler kanskje en båt. Og så reist jorda rundt. Se og prøve alt! Så hadde jeg sikkert gitt en del til veldedige formål. Huff så snusfornuftig Anonymous poster hash: 8da82...77c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 28. august 2015 #14 Del Skrevet 28. august 2015 Først hadde jeg kjøpt tilbake familie gården og brukt det som et feriested. Så hadde jeg kjøpt meg et hus og flytta til byen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #15 Del Skrevet 28. august 2015 Betalt ned gjeld. Kjøpt hus og bil. Betalt bilsertifikat til mannen. Kjøpt en flott ferie for oss. Lagt av en god sum til studier for ungen slik at han slapp studielån i fremtiden. Invitert mine foreldre med på en annen utenlandsreise. De har investert mye energi og penger for at jeg skulle ha en god oppvekst. Kjøpt en flott seilbåt til min morfar som virkelig elsker sjøen. Bunader til min mann og min gutt. Bunader til en tantes mann og gutt (de har virkelig ikke råd til det, men jeg vet det er et stort ønske som min tante har, og hun tanta mi er super!) Spart resten, og fortsatt i jobben min. Anonymous poster hash: 42243...b37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olaf Skrevet 28. august 2015 #16 Del Skrevet 28. august 2015 Hadde kjøpt øl fra polet istedet for REMA 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #17 Del Skrevet 28. august 2015 Gitt til SV så vi fikk en sosial-liberal politikk her i landet igjen. Anonymous poster hash: 4c694...4d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 28. august 2015 #18 Del Skrevet 28. august 2015 Da hadde jeg forlatt Norge, og mest sannsynlig aldri kommet tilbake. Og så hadde jeg reist verden rundt, gjort hva jeg vil og sett alt verden har å by på. Jeg hadde donert en del til dyreorganisasjoner, kanskje startet en selv. Kjøpt hus rundt om i verden. Rett og slett kosa meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plengionika Skrevet 28. august 2015 #19 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg hadde betalt ned gjeld. Kjøpt et par boliger, en skikkelig bil, tatt ny utdannelse og satt av litt til barn. Gitt bort litt til familie, satt en del på konto, og gitt bort til veldedighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B.E Skrevet 30. august 2015 #20 Del Skrevet 30. august 2015 Spandert en utenlandstur på aktivitetsklubben min. Og gitt så mye penger til klubblederen min at han var helt tilfreds med økonomien i klubben. Tatt med venner og reist og spandert flybilletter og opphold. Sluttet å jobbe mens jeg lette etter den rette jobben for meg. Kjøpt meg øredobber med ekte diamanter. Gitt noe til foreldrene mine til å betale regninger og dratt på en reise eller hva de måtte ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå