AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Har noen grusomme arr på armene etter armplastikk, de ligger godt synlige hele veien ned! Har forsøkt dyre sminker for å skjule dem, men de smitter av på topper og klær jeg har på meg. Både de dyre og de billige merkene. Og de varer absolutt ikke de timene det står på dem . Er så fortvilende, kan aldri gå med bare armer på sommeren pga dette. Finnes det sminke som er vannfast men som også IKKE smitter over på klær? Noen som vet? Anonymous poster hash: dead8...035
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Prøvd bareMinerals? Anonymous poster hash: 12fa2...4d8
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Prøvd bareMinerals? Anonymous poster hash: 12fa2...4d8 Ja det smitter av, alt av sminke jeg har forsøkt smitter av på klær Anonymous poster hash: dead8...035
Blablaa Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Det finnes jo sånn strømpebukse på boks for beina da, er akkurat som å spraye på brunkrem og skal ikke smitte av. Har bare hørt om det, og funnet det på ebay. Mer vet jeg ikke :S
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #5 Skrevet 29. august 2015 Det finnes jo sånn strømpebukse på boks for beina da, er akkurat som å spraye på brunkrem og skal ikke smitte av. Har bare hørt om det, og funnet det på ebay. Mer vet jeg ikke :S Takk for svar, vet du hva det heter? Anonymous poster hash: dead8...035
AnonymBruker Skrevet 29. august 2015 #6 Skrevet 29. august 2015 Fant ut hva det heter, men de selger det jo ikke på noen norske nettsider? Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Anonymous poster hash: dead8...035
Blablaa Skrevet 29. august 2015 #7 Skrevet 29. august 2015 Fant ut hva det heter, men de selger det jo ikke på noen norske nettsider? Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Anonymous poster hash: dead8...035 Nei, jeg har kun sett det i utlandet. I Tyksland på en butikk som heter Douglas, da var det merket Art Deco tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #8 Skrevet 30. august 2015 Nei, jeg har kun sett det i utlandet. I Tyksland på en butikk som heter Douglas, da var det merket Art Deco tror jeg. Åååh så irriterende . Rart det ikke har kommet til Norge Anonymous poster hash: dead8...035
AnonymBruker Skrevet 3. september 2015 #9 Skrevet 3. september 2015 Nå har jeg bestilt på eBay, så får jeg se om de smitter over på klær. KOmmer tilbake med tilbakemelding om det funker Da er det i så fall genialt, for har ALDRI funnet sminke som ikke smitter av på klær! Anonymous poster hash: dead8...035
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå