Gå til innhold

Bloggere/kjendiser i virkeligheten

Snurten1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sett Kristin Gjelsvik(superhyggelig) og Dennis Poppe, som var høyere enn jeg trodde og litt finere i virkeligheten, Julia Nyland... Cathinthecity er utrolig pen, kjempehyggelig og egentlig ganske lik som på bloggen. Eirín Kristiansen er også ganske lik som på bloggen, kjempepen og hyggelig, men hadde liiitt vel mye sminke. Altfor lys under øynene og veldig mye rouge, rett og slett litt too much, men det ser man av og til på bilder også. Aksel Hennie så jeg på Gardermoen en gang, kjempelav og ikke noe kjekk egentlig. 

Av utenlandske har jeg møtt Taylor Swift, som var enda penere på ekte. Gavin DeGraw var dødskjekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammatilpia

Siste kjendisen jeg så var vel Anders Jacobsen :fnise: Er ifra samme sted som han og ser han ofte. En snill fyr, som alltid virker blid. Men innmari liten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AvocadoMelon

Så fotballfrue på flyplassen, så jo ut som hun skulle på 17mai selskap. Veldig pent pyntet og perfekt hår å sminke.. Blir litt unaturlig! Også kanskje litt slitsomt å måtte holde oppe den fasaden hele tiden. 

Endret av AvocadoMelon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så FF for 1 år siden. Veldig lik seg selv og veldig pyntet. Høye hæler, fin kåpe, perfekt hår osv. Mens jeg gikk med hettegenser, jeans og utslitt joggesko. Var syk og hadde et viktig møte i byen. Følte meg som en dass da jeg så henne :fnise: 

Lene Alexandra så jeg for noen år tilbake. Veldig lik seg selv og unnskyldte seg da hun klarte å dulte litt borti meg siden det var så trangt. 

Hasse Hope. Han var liten :laugh:

Lene Orvik. Faktisk penere i virkeligheten enn på bilder. De fleste er jo faktisk penere på bilder enn i virkeligheten 

Sto foran Solveig Kloppen i køen på en matbutikk.

Endret av LeilaS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Så Solveig Kloppen på Ikea for mange år siden, pekte mot henne  så samboeren skulle se henne, var en stor fan. Synes hun virket så god og koselig ut på tv. Foandra fort mening når megga gikk forbi meg litt senere og kjørte skulderen sin så hardt hun kunne i min med det hatefulle blikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Keikolina skrev:

Så Solveig Kloppen på Ikea for mange år siden, pekte mot henne  så samboeren skulle se henne, var en stor fan. Synes hun virket så god og koselig ut på tv. Foandra fort mening når megga gikk forbi meg litt senere og kjørte skulderen sin så hardt hun kunne i min med det hatefulle blikket...

Ikea kan forvandle enhver hyggelig person til et monster..

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett Lene Orvik på flyplassen. Hun var på vei hjem fra charterferie i Gran Canaria og så ut som hun skulle på Oscar-utdelingen. Veldig kontrast til vennene og typen som hadde vanlige klær på seg. Ellers har jeg sett Kathrine Sørland på byen sammen med typen. Hun er virkelig nydelig, den skal hun ha, men fremsto som litt bitchy egentlig. Sto bare ved baren og skulte på de pene jentene samtidig som hun forventet VIP treatment. Var litt merkelig da dette var på en brun rockepub i Stavanger. Hvis hun ønsket special treatment burde hun gått en annen plass. Mammatilmichelle ser helt lik ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...