Gå til innhold

Bloggere/kjendiser i virkeligheten

Snurten1

Anbefalte innlegg

Så sophie Elise i 2014 var det vel, hun hastet forbi meg, var kjempelitta. Helene Drage så jeg på Oslo City samme året, hun var mye større enn på bloggen. Har også sett kong Halvor flere ganger på dyrebutikken☺

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så Andrea Badendyck i London sammen med eksen sin, Aksel. Veldig pen altså, så helt lik ut som på bildene. Ellers har jeg sett sophie elise, som er veldig mye penere på bilder enn IRL, TeamSolli Anja (så usedvanlig normal ut, skjønte ikke hvem det var først), Tone Damli (så hun i Sverige med Billie og Markus), Jenny Skavlan, Linnea Myhre (mye penere i virkeligheten), Louise Angelica og Louise Hoff (instagramkjendis, ikke blogger). :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keiserensnyeklær

Så Dorthe Skappel og det jeg tror var datteren hennes en gang. Veldig vakre begge to. Dorthe Skappel var veldig høy. Har sett Anne Kat Herland også, hun snakket i ett kjør :) Og Natalie Nordnes,veldig søt og litt lavmælt. Og Annie, også hun veldig søt og "lik seg".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Plexus skrev:

Jeg så Andrea Badendyck i London sammen med eksen sin, Aksel. Veldig pen altså, så helt lik ut som på bildene. Ellers har jeg sett sophie elise, som er veldig mye penere på bilder enn IRL, TeamSolli Anja (så usedvanlig normal ut, skjønte ikke hvem det var først), Tone Damli (så hun i Sverige med Billie og Markus), Jenny Skavlan, Linnea Myhre (mye penere i virkeligheten), Louise Angelica og Louise Hoff (instagramkjendis, ikke blogger). :) 

Louise Hoff ble vel først kjent via Unge Mødre serien.. Var innom instaen hennes, og herlighet for et kroppsfokus i bikini! Men vakker jente da, det er hun :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har møtt Charter-Svein. Morsom fyr. Charter-Hilde har jeg sett på toget til Asker. Hun pratet i telefonen og var like høylytt som forventet. Har ellers sett diverse Paradise Hotel deltakere på utesteder i Oslo (blant annet Niklas Vindel), møtt enkelte politikere, jobbet på Spaklinikken hvor Katrine Sørland pleide å gå i Stavanger, og pratet med Kristian Valen. Jeg har faktisk aldri møtt eller sett noen av toppbloggerne...med mindre jeg ikke kjente dem igjen da.

Av utenlandske kjendiser så har jeg møtt Whoopi Goldberg, men var på jobb så kunne ikke ta bilde.

Endret av EiJente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Kristine Ullebø i Oslo i fjor, for en utrolig nydelig jente! Synes hun var hakket penere på ekte, litt mer livlig og smilende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Julia Nyland. Hun virket sinnsykt bitchy, og virket veldig kontrollerende ovenfor venninnene sine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke møtt noen kjendiser som er interesange og nevne her.. bare sett typisk artister på konsert og komikere. Ingen jeg har blitt overasket over hvordan ser ut i virkeligeten i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett Bjarne Brøndbo på en matbutikk, mye penere på bilder :fnise:

Ellers som nevnt i tråden om henne, så jeg Isabell på Oslo s for en måneds tid siden, å helt enig med mjauritz her, hun ser så malplassert ut med all sminke, løshår og de klærne :fnise: Det er så tydelig at alt med henne er for å ta bra bilder, det funker ikke ute i dagslys, ser bare merkelig ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Venka skrev:

Sett Bjarne Brøndbo på en matbutikk, mye penere på bilder :fnise:

Ellers som nevnt i tråden om henne, så jeg Isabell på Oslo s for en måneds tid siden, å helt enig med mjauritz her, hun ser så malplassert ut med all sminke, løshår og de klærne :fnise: Det er så tydelig at alt med henne er for å ta bra bilder, det funker ikke ute i dagslys, ser bare merkelig ut. 

Håret er henne eget, ikke extensions. Håret hennes er utrolig fint. Skulle ønske jeg hadde så tykt hår naturlig. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Channing Tatum er vakrere i virkeligheten. Paris Hilton så veldig sliten ut på det tidspunkt jeg møtte henne, men det er mange år siden. Altfor mye spraytan som var flekkete og klær som ikke kledde henne.  Og Linnea Myhre er mye penere enn på bilder. Charlotte Thorstvedt er overjordisk pen i virkeligheten. Kim Kardashian er ikke særlig glam uten sminke, men søt og hyggelig. Og den norske politiker Bjarne Moxness er kjekk og en gentleman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jobbet i media i alle år, føler jeg har sett alle kjendisene i landet bortsett fra kongen.

De ser jo ut som de ser ut, bortsett fra at de alltid er lavere enn man tror. Maria Mena og Dorthe Skappel er høye da, det blir jo litt overraskende siden man forventer at alle er lavere enn man forventer :fnise: 

Eneste jeg ble relativt overrasket over var at Sophie Elise så ekstremt liten og usikker ut. Altså, jeg visste jo hun var lav og tynn, men hun virker som en type/personlighet som tar litt plass når jeg har sett henne bloggerne etc, men i virkeligheten så forsvinner hun helt i et rom og har en "unnskyld for at jeg er til"-utstråling. Kan ha litt med settingen jeg møtte henne i da, at hun følte seg liten akkurat der og da. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30.8.2015 at 23.23, Kittie_ skrev:

Har studert sammen med Fotballfrue, sliter med å forstå at det er samme person som på bildene.

Lene Orvik har jeg intervjuet, hun er seg selv lik, og veldig hyggelig.

hvor var det du studerte sammen med Fotballfrue @Kittie_? var det journalistikk (siden du skriver at du har intervjuet Lene Orvik), eller var det jus? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Sophie Elise i Oslo, hun så ganske "redd" og veldig usikker ut. Var i 2015 og på det tidspunktet hun hadde svart hår. Syntes panna hennes så stor ut og hun hadde trekket opp hetta rundt hodet så det forsterket inntrykket veldig + at øyenvippene var too much. :fnise: Hun var lav og passet ikke med langt hår, fordi det så rart ut med tanke på høyden hennes. Syntes ellers hun var veldig "uglamorøs" i forhold til hva hun viser på bloggen.

Fant ut i ettertid at det var dagen etter hun hadde blitt ranet på fest eller noe, så kan kanskje forklare hvorfor hun så sur ut. (Her er innlegget btw: http://sophieelise.blogg.no/1433157112_01062015.html) Eller så er det rett og slett bare hennes resting bitch face. Ble hvertfall pitte litt starstruck fordi møtet med henne var så random.

Har sett Aleksander Rybak, Jens Stoltenberg og Madcon som alle så helt lik seg selv ut! :) 

Endret av complex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...