Gå til innhold

Bloggere/kjendiser i virkeligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett Marthe Borge mange ganger, hun er like pen i virkeligheten men mye lavere enn hva jeg trodde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt rett ved Andrea Badendyck på trikken i forrige uke, hun var smellvakker! :)

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Stine Skoli (speiltvillingene) er smellvakker i virkeligheten, og veldig flink til å både sminke seg og å style håret. 

• Liker 1
Skrevet

Har sett Marthe Borge mange ganger, hun er like pen i virkeligheten men mye lavere enn hva jeg trodde.

Jeg har og sett Marthe Borge i virkeligheten, men syns ikke hun er så pen. Men hun ser veldig hyggelig ut da :)

• Liker 3
Skrevet

Satt rett ved Andrea Badendyck på trikken i forrige uke, hun var smellvakker! :)

Jeg har hørt av folk som har sett henne i virkeligheten, at sminken hennes er langt ifra like pen som på bloggen og at huden hennes er dårlig osv. Stemmer det?

• Liker 2
Skrevet

Har sett en del kjendiser, men er vel ikke alle som er interessante å nevne i denne tråden :P Har sett Hedda noen ganger. Utrolig nydelig og ser mer petite ut i virkeligheten. Har også sett Fotballfrue. Hun var tynn og vakker, men så litt sliten og grålig ut i huden. Kong Halvor så ut som seg selv den gangen jeg så han :)

• Liker 1
Skrevet

Har truffet hun Iselin fra Paradise Hotel. Aldri sett på serien selv, men dama har jo dukket opp i mediene fra tid til en annen. Hun er iaf en jente som vet hvordan man benytter seg av vinkler og filter, for å si det sånn. 

Når jeg så Iselin kunne de se ut som hun hadde tatt på 10-15lag med brunkrem og annen sminke, det var helt EKSTEMT! 

Skrevet

har møtt Sophie Elise på IKEA, å da syns jeg hun så helt vanlig ut :) 

kan også nevne at på samme flytur som jeg møtte Iselin fra Paradis Hotel møtte jeg også Emilie fra paradis hotel 2015, hun satt ved siden av meg, å var veldig hyggelig :) hun satt og lekte med ungen min hele flyturen :) 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Har sett TCMN for 2 år siden ca. Hun så lik ut i virkeligheten som på bloggen. Hun var utrolig lita. Visste hun var lav; men ikke så lav.

Har også sett Iselin fra PH. Her snakker vi bimbo look til tusen. Hun hadde vært penere hvis hun ikke var så oversminka. De store silikonpuppene gjør ikke ting noe bedre. 

Endret av Rose11
Gjest canacas
Skrevet

Villa Perlesukker eller hva hun nå kaller seg. Opptil flere ganger. Hun ser svært gammel ut for alderen, vet ikke helt hvorfor egentlig. Veldig blid var hun, og hun er også svært tynn. 

Gjest Penelopee
Skrevet

Har sett Annais, Erica Kvam og Sophie Elise. Annais er veldig lik seg, søt jente. Erica var også lik seg. Sophie var utrolig lav og generelt liten. Huden hennes var mer uren i virkeligheten enn på bildene, men det kommer jo fram på "bloggerne"-serien også da. Synes hun var finere da hun tok det hun hadde i leppene sine, synd hun har fylt på med restylane igjen.. 

Skrevet

Sett Kristina Andersen og Marthe Borge. De var egentlig veldig like seg selv på bloggen de få gangene jeg har vært der å sett. Satt på bordet ved siden av Kristina å spiste, og det var veldig awkward fordi hun satt å tok bilder hele tiden og jeg var redd jeg skulle ufrivillig bli med på bloggen hennes.

Skrevet

Jeg har sett fotballfrue, og det gledet meg å se at hun hadde uren hud slik som vi vanlige dødlige også får av og til. Lene Orvik husker jeg fra hun jobbet på bikbok før bloggen ble stor, hun så langt ifra så pyntet ut da som hun gjør nå. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Har sett en god del: 

- TCMN 
-Tuwav 
-Fotballfrue  
-Louisa Angelica Riise 
-Andrea Badendyck 
-Voe 
-Madicken Badendyck 
-Style Connection 
-Bennys Riddle 
-Sophie Elise 
-Pia Seeberg 

Alle like seg selv, bortsett fra SE som jeg synes ser utrolig sliten ut

Endret av Fashionistaen
  • 1 måned senere...
Gjest Myflower
Skrevet

Jeg så Andrea Bandendyck på Zara Karl Johan. Hun så kjempesur og overlegen ut, stakkars, har nok blitt miljøskadd og tror hun er kjendis :P Huden hennes var uren, men ikke så rart det med all den sminken på :o 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også sett SE. Det er hvert fall 2 år siden. Kanskje mer å. Oversminket og veldig liten. Gikk forbi henne på Oslo City. 

Linni Meiser har sett. Hun er alt for tynn synes jeg. Lårene var like tynne som pipestilker. Ser bare rart ut med de store puppene. 

Kristina Andersen. Lik i virkeligheten som på bloggen. Hun var nesten helt usminket, så kjente henne ikke igjen med en gang. 

• Liker 1
Skrevet

Så også Andrea Badendyck for litt siden. Kjempe vakker og litt mindre enn jeg så for meg, haha. 

Har også sett Malindus.. Ikke så mye å si på det, lik seg selv. Så veldig stressa ut og gikk forbi i en stor fart, så var ikke stort å se :fnise:

Skrevet

Jeg har sett Kristina Andersen og Sarah Surland (sisteplass). Kristina så igrunnen ut som ei helt normal jente, kanskje litt større enn hun fremstiller på bloggen. Bra kamera og retusjering/sminke gjør underverker der, både når det kommer til kropp og utseende.. Sarah så helt lik ut som hun fremstilte seg på bloggen! 

• 4 måneder senere...
Skrevet

har vell barre sett Bård Tufte Johansen i virkeligheten, men han så i hvertfall veldig lik ut :fnise:

• Opprett ny...