Dundertrollet Skrevet 28. august 2015 #21 Skrevet 28. august 2015 Har sett mamma til Michelle, hun er knøttliten i virkeligheten...
Nærsynt Skrevet 28. august 2015 #22 Skrevet 28. august 2015 (endret) Ka ha noe med at du er nærsynt å gjøre. Absolutt. Jeg velger å være nærsynt. Det nærsynte øyet kan se skarpt på nært hold. Jeg mener det er viktig. Derfor har jeg valgt dette brukernavnet som inspirasjon, for jeg har ikke noen problemer med synet mitt, det fungerer veldig fint, både nært og på avstand. Altså jeg er ikke nærsynt i den forstand at jeg trenger briller eller linser, men jeg synes det er veldig interessant å se på ting på nært hold. På veldig mange måter. Og jeg synes det var veldig interessant å se HD gående forbi meg langs bryggen i Fredrikstad. Jeg har sett på henne som ganske diger/enorm i følge bilder på bloggen og nettaviser, men da jeg så henne så nært så ble jeg litt sjokkert over hvor mye slankere hun så ut. Endret 28. august 2015 av Nærsynt 1
Piruette Skrevet 29. august 2015 #23 Skrevet 29. august 2015 Jeg har sett fotballfrue to ganger. Skjønte ikke at det var hu med engang! Jeg la merke til hu fordi jeg syntes hu var så veeeeldig fint kledd til å gå rundt på kjøpesenter i Skien! Hu virket veldig blygi og usikker. Gikk å kikket i bakken mens hu gikk. Løftet kun hode opp når hun kikket på plaggene i butikken. :S 4
BeverTramp Skrevet 29. august 2015 #24 Skrevet 29. august 2015 Absolutt. Jeg velger å være nærsynt. Det nærsynte øyet kan se skarpt på nært hold. Jeg mener det er viktig. Derfor har jeg valgt dette brukernavnet som inspirasjon, for jeg har ikke noen problemer med synet mitt, det fungerer veldig fint, både nært og på avstand. Altså jeg er ikke nærsynt i den forstand at jeg trenger briller eller linser, men jeg synes det er veldig interessant å se på ting på nært hold. På veldig mange måter. Og jeg synes det var veldig interessant å se HD gående forbi meg langs bryggen i Fredrikstad. Jeg har sett på henne som ganske diger/enorm i følge bilder på bloggen og nettaviser, men da jeg så henne så nært så ble jeg litt sjokkert over hvor mye slankere hun så ut. Jeg har sett helene drage flere ganger det siste året, og har totalt motsatt opplevelse enn deg 2
Akvarium85 Skrevet 29. august 2015 #25 Skrevet 29. august 2015 (endret) Jeg så Fotballfrue og Nelia for noen mnd siden. N var kjempesøt og FF var veldig flott og slank, men herregud som hun redigerer seg på bloggen! Jeg vil si det er kraftige psykiske ting på gang når hun tar en tilnærmet idealkropp og gjør den 5-10 kg undervektig på bildene. Jeg tenker ofte at hun ser syk ut på bilder, og har vært veldig kritisk til henne pga det, men irl så hun sunn og bra ut. Er utrolig trist hele greia.. Endret 29. august 2015 av Akvarium85 19
el-len Skrevet 29. august 2015 #26 Skrevet 29. august 2015 Jeg så Fotballfrue og Nelia for noen mnd siden. N var kjempesøt og FF var veldig flott og slank, men herregud som hun redigerer seg på bloggen! Jeg vil si det er kraftige psykiske ting på gang når hun tar en tilnærmet idealkropp og gjør den 5-10 kg undervektig på bildene. Jeg tenker ofte at hun ser syk ut på bilder, og har vært veldig kritisk til henne pga det, men irl så hun sunn og bra ut. Er utrolig trist hele greia.. Det er så trist. Det er så mange som har sett henne i virkeligheten som forteller akkurat det, inkludert en av mine beste venninner som bor i Skien og ser henne ofte. Hun forteller at Fotballfrue redigerer huden sin noe voldsomt i tillegg, og at hun har reagert mye på det med tanke på at Fotballfrue reklamerer for kosmetikk og får masse spørsmål og kommentarer som "å, hvordan får du huden til til å gløde sånn?". Svaret er tydeligvis Photoshop. 10
Gjest gundagrynte Skrevet 29. august 2015 #27 Skrevet 29. august 2015 Jeg har sett helene drage flere ganger det siste året, og har totalt motsatt opplevelse enn deg Slenger meg på denne! Har også sett HD flere ganger i det siste, og hun er så stor som det man ser på GMN osv...
clyde Skrevet 29. august 2015 #28 Skrevet 29. august 2015 Jeg har også sett fotballfruen, kjente henne ikke igjen med en gang. 7
Honey Dew Skrevet 29. august 2015 #29 Skrevet 29. august 2015 Absolutt. Jeg velger å være nærsynt. Det nærsynte øyet kan se skarpt på nært hold. Jeg mener det er viktig. Derfor har jeg valgt dette brukernavnet som inspirasjon, for jeg har ikke noen problemer med synet mitt, det fungerer veldig fint, både nært og på avstand. Altså jeg er ikke nærsynt i den forstand at jeg trenger briller eller linser, men jeg synes det er veldig interessant å se på ting på nært hold. På veldig mange måter. Og jeg synes det var veldig interessant å se HD gående forbi meg langs bryggen i Fredrikstad. Jeg har sett på henne som ganske diger/enorm i følge bilder på bloggen og nettaviser, men da jeg så henne så nært så ble jeg litt sjokkert over hvor mye slankere hun så ut. Kamera legge alltid på noen kilo når det kommer til å fotografere mennesker. Folk er gjerne slankere i virkeligheten enn på bilder
Gjest gundagrynte Skrevet 29. august 2015 #30 Skrevet 29. august 2015 Kamera legge alltid på noen kilo når det kommer til å fotografere mennesker. Folk er gjerne slankere i virkeligheten enn på bilder Merkelig da at de som sier de har sett henne IRL, meg inkludert syns hun ser større ut i virkeligheten enn det bildene viser...
Blå politibil Skrevet 29. august 2015 #31 Skrevet 29. august 2015 Kamera legge alltid på noen kilo når det kommer til å fotografere mennesker. Folk er gjerne slankere i virkeligheten enn på bilder Sett helene drage flere ganger og konkludert med at hun poserer på en måte som er veldig flatterende for kroppsfasongen og størrelsen hennes... 2
Corinne Skrevet 30. august 2015 #32 Skrevet 30. august 2015 Har sett Kristina Andersen (i sommer), og hun var mye lavere og rundere enn på bilder.. Veldig slitte extentions :/
Deltidsjente Skrevet 30. august 2015 #33 Skrevet 30. august 2015 Kjenner Tegnehanne ganske godt. Hun ligner svært lite på den visuelle fremstillingen av henne som er/har vært i bloggen hennes 17
Florence Skrevet 30. august 2015 #34 Skrevet 30. august 2015 Kjenner Tegnehanne ganske godt. Hun ligner svært lite på den visuelle fremstillingen av henne som er/har vært i bloggen hennes 9
tørkestativ Skrevet 30. august 2015 #35 Skrevet 30. august 2015 Har sett kristina valerievna. Tidligere kjent som ruth09. Like pen i virkeligheten, men mye lavere enn jeg trodde
skruf Skrevet 30. august 2015 #36 Skrevet 30. august 2015 Har sett Hedda Ingeborgvik flere ganger. Hun er utrolig vakker, men mye mindre og "nettere" enn hva bildene på bloggen viser. Helt utrolig fin fasong har hun. Rett og slett stunning pen! 6
Deltidsjente Skrevet 30. august 2015 #37 Skrevet 30. august 2015 Har sett Hedda Ingeborgvik flere ganger. Hun er utrolig vakker, men mye mindre og "nettere" enn hva bildene på bloggen viser. Helt utrolig fin fasong har hun. Rett og slett stunning pen! Ja, denne signerer jeg! Da jeg skulle på Vixen Blog Awards i januar oppdaget jeg da jeg ankom Oslo, kvelden før eventet, at jeg hadde klart å glemme igjen skoene mine hjemme i Trondheim, og fikk litt panikk. Men så kom jeg på at jeg hadde lest i bloggen til Hedda at hun skulle reise først dagen etter, altså samme dag som VBA fant sted. Jeg visste at Hedda bodde i nærheten av der jeg bodde på det tidspunktet, så etter litt leting fant jeg telefonnummeret hennes, sendte henne en sms og sa hvem jeg var og spurte om jeg kunne ringe henne. Da jeg fikk svar om at det var ok, ringte jeg og spurte henne om hun hadde mulighet til å dra ut og møte den daværende samboeren min, få overlevert skoene og ta dem med til Oslo for meg - altså en person hun knapt nok kjente fra et par kommentarer jeg hadde skrevet i kommentarfeltet hennes. Ikke noe problem sa hun, og neste dag traff jeg henne på Grünerløkka et par timer før VBA og fikk overlevert skoene mine. Hun er absolutt like pen i virkeligheten som i bloggen, og en av de kuleste personene jeg noen gang har møtt! Hun reddet kvelden min! 21
skruf Skrevet 30. august 2015 #38 Skrevet 30. august 2015 Ja, denne signerer jeg! Da jeg skulle på Vixen Blog Awards i januar oppdaget jeg da jeg ankom Oslo, kvelden før eventet, at jeg hadde klart å glemme igjen skoene mine hjemme i Trondheim, og fikk litt panikk. Men så kom jeg på at jeg hadde lest i bloggen til Hedda at hun skulle reise først dagen etter, altså samme dag som VBA fant sted. Jeg visste at Hedda bodde i nærheten av der jeg bodde på det tidspunktet, så etter litt leting fant jeg telefonnummeret hennes, sendte henne en sms og sa hvem jeg var og spurte om jeg kunne ringe henne. Da jeg fikk svar om at det var ok, ringte jeg og spurte henne om hun hadde mulighet til å dra ut og møte den daværende samboeren min, få overlevert skoene og ta dem med til Oslo for meg - altså en person hun knapt nok kjente fra et par kommentarer jeg hadde skrevet i kommentarfeltet hennes. Ikke noe problem sa hun, og neste dag traff jeg henne på Grünerløkka et par timer før VBA og fikk overlevert skoene mine. Hun er absolutt like pen i virkeligheten som i bloggen, og en av de kuleste personene jeg noen gang har møtt! Hun reddet kvelden min! Hun virker som en utrolig flott person! Et medmenneske utifra hva du forteller, og jeg synes det er bra at hun er så åpen om sin psykiske helse Liker at hun skriver rett fra leveren og at hun ikke bare fremstiller livet som regnbuer og enhjørninger. 5
Rosewood Skrevet 30. august 2015 #39 Skrevet 30. august 2015 Har sett Eirin Kristiansen og Lene Orvik. De så stort sett ut som de gjør på bloggene, om ikke bedre.
Kittie_ Skrevet 30. august 2015 #40 Skrevet 30. august 2015 Har studert sammen med Fotballfrue, sliter med å forstå at det er samme person som på bildene. Lene Orvik har jeg intervjuet, hun er seg selv lik, og veldig hyggelig. 4
Anbefalte innlegg