Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 (endret) Jeg endte opp med å ha en ONS for ikke så lenge siden. Var betatt av denne fyren en liten stund,så tenkte at dette var jo et skritt i rett retning. (Vi hadde god kontakt FØR denne eventen,må jeg bare legge til siden det ikke kom godt nok frem) Dagen etterpå hadde vi "ONS aktiviteter" 2 ganger til ( ),og jeg følte virkelig at han var interessert. Med måten det ble gjort på,berøringer og måten vi kommuniserte på.. Jeg fikk liksom følelsen av at han ville det samme som meg.. Men skjønner jo i ettertid at dette ikke var tilfelle siden vi har ca null kontakt mer.. ...(og det er ikke pga min mangel på forsøk,bare så det er sagt) Så det jeg lurer på er, er dere sånn med alle ONS..? At jeg ikke burde føle meg spesiell i det hele tatt,siden det er sånn ONS fungerer..? Er ikke erfaren med dette fenomenet. Tenker liksom at om han ikke var interessert så kunne han jo holdt seg for god for å oppføre seg som om han var kjæresten min... Endret 28. august 2015 av BethD
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Nå er ikke jeg mann,men jeg har flere ganger opplevd at menn som ikke er interessert i noe forhold har blitt grepet av stemningen,og oppført seg kjæresteaktig.Strøket meg over håret,klemt meg hardt,og kost med meg på en ikke-seksuell måte også etter sex.Jeg legger ikke så mye i den type oppførsel lengre.Hvis kontakten ellers er veldig sporadisk eller fraværende tar jeg det som et tegn på at de ikke er interessert i noe mer. Anonymous poster hash: 56761...461 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Mange er kosete av natur uten å legge noe mer i det. Jeg opplever dette oftere enn ikke fra gutter jeg bare ligger med. Anonymous poster hash: 20fcc...33d 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Det hender jo at det blir et forhold ut av ONS, men som regel er man bare ute etter sex. Anonymous poster hash: 791ac...c08
Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 Ja altså, jeg skjønner at han ikke var ute etter noe mer, men jeg lurer bare på om det er normal oppførsel... Jeg tok det for gitt at om han ikke var interessert i noe mer så hadde han vert litt mer avvisende dagen etterpå,kanskje stått opp og gjort noe annet i leiligheten eller noe..
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #6 Skrevet 28. august 2015 Jeg endte opp med å ha en ONS for ikke så lenge siden. Var betatt av denne fyren en liten stund,så tenkte at dette var jo et skritt i rett retning. Dagen etterpå hadde vi "ONS aktiviteter" 2 ganger til ( ),og jeg følte virkelig at han var interessert. Med måten det ble gjort på,berøringer og måten vi kommuniserte på.. Jeg fikk liksom følelsen av at han ville det samme som meg.. Men skjønner jo i ettertid at dette ikke var tilfelle siden vi har ca null kontakt mer.. ...(og det er ikke pga min mangel på forsøk,bare så det er sagt) Så det jeg lurer på er, er dere sånn med alle ONS..? At jeg ikke burde føle meg spesiell i det hele tatt,siden det er sånn ONS fungerer..? Er ikke erfaren med dette fenomenet. Tenker liksom at om han ikke var interessert så kunne han jo holdt seg for god for å oppføre seg som om han var kjæresten min... Blir vi for "needy" så er jo den største "turn-off`n" i deres øyne ..så jeg tror ikke det fungerer så bra heller. Men dere har ikke stor nok selvinnsikt til å skjønne det selv da ..men nå sier jeg det bare rett ut her. Anonymous poster hash: 8f8dd...535
Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #7 Skrevet 28. august 2015 Blir vi for "needy" så er jo den største "turn-off`n" i deres øyne ..så jeg tror ikke det fungerer så bra heller. Men dere har ikke stor nok selvinnsikt til å skjønne det selv da ..men nå sier jeg det bare rett ut her. Anonymous poster hash: 8f8dd...535 Skjønte faktisk ikke et ord av hva du prøver å si her..
Gjest Blomsterert Skrevet 28. august 2015 #8 Skrevet 28. august 2015 Jeg endte opp med å ha en ONS for ikke så lenge siden. Var betatt av denne fyren en liten stund,så tenkte at dette var jo et skritt i rett retning. Dagen etterpå hadde vi "ONS aktiviteter" 2 ganger til ( ),og jeg følte virkelig at han var interessert. Med måten det ble gjort på,berøringer og måten vi kommuniserte på.. Jeg fikk liksom følelsen av at han ville det samme som meg.. Men skjønner jo i ettertid at dette ikke var tilfelle siden vi har ca null kontakt mer.. ...(og det er ikke pga min mangel på forsøk,bare så det er sagt) Så det jeg lurer på er, er dere sånn med alle ONS..? At jeg ikke burde føle meg spesiell i det hele tatt,siden det er sånn ONS fungerer..? Er ikke erfaren med dette fenomenet. Tenker liksom at om han ikke var interessert så kunne han jo holdt seg for god for å oppføre seg som om han var kjæresten min... De trenger vel ikke oppføre seg som dyr om det er ons.Syns jo det er et pluss om det er litt romantisk stemning,at en har det hyggelig og gøy.Og hvor spesiell må en føle seg da? Er det en fin og hyggelig opplevelse,så blir det jo et fint minne. Er jo bare et stort pluss om en har kjemi,og ikke dermed sagt en vil ha noe mer ut av det. Det må en eventuellt snakke om liksom.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #9 Skrevet 28. august 2015 Skjønte faktisk ikke et ord av hva du prøver å si her.. Nei det er jo kanskje et enda større problem ..da ser du hvor langt dere har igjen til å skjønne hvorfor ting blir som dem blir. Anonymous poster hash: 8f8dd...535
FriCol Skrevet 28. august 2015 #10 Skrevet 28. august 2015 Nei det er jo kanskje et enda større problem ..da ser du hvor langt dere har igjen til å skjønne hvorfor ting blir som dem blir. Anonymous poster hash: 8f8dd...535 Så utrolig nedlatende du er! 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #11 Skrevet 28. august 2015 Nå er ikke jeg mann,men jeg har flere ganger opplevd at menn som ikke er interessert i noe forhold har blitt grepet av stemningen,og oppført seg kjæresteaktig.Strøket meg over håret,klemt meg hardt,og kost med meg på en ikke-seksuell måte også etter sex.Jeg legger ikke så mye i den type oppførsel lengre.Hvis kontakten ellers er veldig sporadisk eller fraværende tar jeg det som et tegn på at de ikke er interessert i noe mer. Anonymous poster hash: 56761...461 Samme her. Opplever at menn jeg har ONS med kan oppføre seg mere kjærestete enn noen jeg har datet over tid, og endelig lært meg at uansett hvor søte de er og oppriktige de virker så vil noen som kun er ute etter ONS aldri bli noe mere heller. Anonymous poster hash: 2661e...0e4 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #12 Skrevet 28. august 2015 Så utrolig nedlatende du er! Hvorfor skal jeg få regningen for at hun\dere ikke har selvinnsikt og bare handler på følelser og det irrasjonelle ? Anonymous poster hash: 8f8dd...535 1
Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #13 Skrevet 28. august 2015 Så utrolig nedlatende du er! Ja det var ikke måte på heller.. skjønner ikke hvorfor enkelte ikke bare kan være hyggelige og svare på det man spør om, istedet for å være sånn..
Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #14 Skrevet 28. august 2015 (endret) Hvorfor skal jeg få regningen for at hun\dere ikke har selvinnsikt og bare handler på følelser og det irrasjonelle ? Anonymous poster hash: 8f8dd...535 Jeg har vel ikke gjort noe personlig mot deg eller..? Ta irritasjonen din over på den som fortjener det vel? Garantert noen i kulissene hos deg som har gjort deg vondt.. Btw,selvinnsikt har jeg mye av men på akkurat dette punktet er jeg clueless...ergo,innlegget mitt... Endret 28. august 2015 av BethD
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #15 Skrevet 28. august 2015 Nei det er jo kanskje et enda større problem ..da ser du hvor langt dere har igjen til å skjønne hvorfor ting blir som dem blir. Anonymous poster hash: 8f8dd...535 Eller så kan du lære deg å formulere ordentlige setninger. Anonymous poster hash: 791ac...c08 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #16 Skrevet 28. august 2015 Menn er rare sånn. Ja, du er ikke den eneste som har lagt merke til det der. De er sånn i begynnelsen på et forhold også. Og når de er livredde for at forholdet ryker. Men når de er trygge så virker det som om de ikke bryr seg så veldig. Anonymous poster hash: 1e660...4dd 3
Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #17 Skrevet 28. august 2015 Menn er rare sånn. Ja, du er ikke den eneste som har lagt merke til det der. De er sånn i begynnelsen på et forhold også. Og når de er livredde for at forholdet ryker. Men når de er trygge så virker det som om de ikke bryr seg så veldig. Anonymous poster hash: 1e660...4dd Tydeligvis.... Skjønner bare ikke logikken... "Jeg liker deg egentlig ikke men jeg later som":...
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #18 Skrevet 28. august 2015 Eller så kan du lære deg å formulere ordentlige setninger. Anonymous poster hash: 791ac...c08 Kan nok ikke formulere det annerledes ..selvinnsikt er en sjelden greie, men når så mange mangler det i altfor stor grad så er det i enkelte sammenhenger en samfunnsplikt å bemerke vedkommende om det. Anonymous poster hash: 8f8dd...535
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #19 Skrevet 28. august 2015 Jeg tror noen av dere undervurdere hvor godt noen menn liker å kose, å være nær noen. Akkurat som noen liker å klemme mye, så er noe gladere i kos og nærhet. Men menn blir ofte avbildet som kalde kryp som bare vil ha sex. Mens egentlig fins det stor variasjon helt fra aseksuelle til menn som liker å kose og klemme mye. Så i dette tilfelle vil jeg tro at den du hadde ONS med var mer av den kosete typen I japan har de til og med et eget sted der folk kan betale for å kose, bli strøket og den slags. Ikke sexsalg, bare kosing. http://www.japantoday.com/category/lifestyle/view/japans-first-cuddle-cafe-lets-you-sleep-with-a-stranger-for-y6000-an-hour Customer sleeps in girl’s arm (3 min) – 1,000 yen Girl pats customer on the back (3 min) – 1,000 yen Customer pets girl on the head (3 min) – 1,000 yen Customer and girl stare at each other (1 min) – 1,000 yen Girl changes clothes (1 time) – 1,000 yen Girl gives customer foot massage (3 min) – 1,000 yen Customer gives girl foot massage (3 min) – 2,000 yen Customer sleeps with head on girl’s lap (3 min) – 1,000 yen Girl sleeps with head on customer’s lap (3 min) – 2,000 yen Anonymous poster hash: 3a348...465 2
Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #20 Skrevet 28. august 2015 Kan nok ikke formulere det annerledes ..selvinnsikt er en sjelden greie, men når så mange mangler det i altfor stor grad så er det i enkelte sammenhenger en samfunnsplikt å bemerke vedkommende om det. Anonymous poster hash: 8f8dd...535 Fortell meg hva jeg mangler selvinnsikt på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå