AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Jeg fikk min første menstruasjon da jeg var ca 14 år. Men fikk aldri en normal syklus. Hadde menstruasjon kun 2-4 ganger i året. Slik var det til ca midt i tyveårene. Plutselig begynte jeg å få regelmessig menstruasjon. Noen år senere (da jeg var 30 år) ble jeg gravid - på første forsøk. Nå har jeg tre barn, alle unnfanget på første forsøk (forsøksmåned). Min største frykt da jeg var yngre, var at jeg aldri skulle kunne få barn. Jeg turte derfor aldri gå til lege/gynekolog og spørre om min sjeldne menstruasjon. Var for redd for svaret. Jeg synes dette er så rart. Er det noen flere som har eller har hatt ekstremt sjelden menstruasjon, slik jeg hadde i over ti år? Eller noen som aner hvorfor jeg hadde det? Kanskje historien min kan være til oppmuntring for noen med sjelden menstruasjon?Anonymous poster hash: 68a24...90b
Gjest Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Sjelden menstruasjon skyldes sjelden (eller ingen) eggløsning. Men du hadde jo ikke sjelden menstruasjon da du ble gravid? Kun i ungdomsårene dine? Det har jo lite å si om du har hatt sjelden menstruasjon, så lenge du ikke har det som prøver.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Sjelden menstruasjon skyldes sjelden (eller ingen) eggløsning. Men du hadde jo ikke sjelden menstruasjon da du ble gravid? Kun i ungdomsårene dine? Det har jo lite å si om du har hatt sjelden menstruasjon, så lenge du ikke har det som prøver. Har bare aldri skjønt hvorfor jeg hadde så dårlig med eggløsning fram til jeg var rundt 26-27 år. Og tenkte andre kanskje kunne bli glade over å lese at dette er en tilstand som kan gå over helt av seg selv.Anonymous poster hash: 68a24...90b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå