Dyveka Skrevet 28. august 2015 #1 Del Skrevet 28. august 2015 Hva kan man bruke istedet for hvitt sukker i drinker uten at smaken blir "feil" / kjemisk ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. august 2015 #2 Del Skrevet 28. august 2015 Sukrin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 28. august 2015 #3 Del Skrevet 28. august 2015 Splenda synst jeg smaker som vanlig sukker. Sukrin smaker syntetisk og rart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #4 Del Skrevet 28. august 2015 Jeg pleier kombinere sukrin og stevia. For mye sukring = kald smak, for mye stevia = bitter smak. Så jeg bruker litt av hvert, da går det som regel fint. Anonymous poster hash: 1ecd4...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyveka Skrevet 31. august 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 31. august 2015 Takk for svar Går det å lage sukkerlake av sukkererstatningene ? Har noen prøvd ?..eller løser det seg lettere opp en vanlig sukker ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå