AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Siden igårkveld så har jeg hatt smerter på venstre side ved hjertet, sikkert noen muskler der enplass smerten er, men det kjennes ut som ei vond luftboble om noen skjønner hva jeg mener. Kjenner det best om jeg puster helt ut eller helt inn - verst ved utpust. Er veldig ubehagelig iallfall, er det noe jeg kan gjøre eller skal jeg bare vente? Tenkte noen øvelser eller hva som helst egentlig! Vil bare ha den bort :DAnonymous poster hash: 4087b...ea7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Nei, det er ikke mulig. Hadde du hatt dette hadde du hatt en luftemboli, og ikke overlevd for å si det slik. Luftemboli kan f.eks komme etter injeksjon av kontrast der trykksprøyten ikke er skylt gjennom med saltvann og det ligger igjen luft i slangen. Anonymous poster hash: d127a...1f1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Ok.. skjønner. Men hva er dette da? Jeg har det kun når jeg står/sitter. Og jo mer jeg rører på meg, jo verre blir det Forsvinner når jeg legger meg ned! Får sikkert bare se det an.Anonymous poster hash: f1f59...090
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Kan være så enkelt som en forstrekt muskel eller sene. Anonymous poster hash: d127a...1f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå