AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Jeg er sterk, ikke sant? Jeg klarer det her, ikke sant? Blir litt deppa og lei innimellom- ser for meg et liv alene.. Men tenker også, at det er faltisk bedre enn å leve med noen man ikke trives med? Eller som ikke behandler deg som den prinsessen man er (og jeg er ikle veldig kravstor eller vanskelig!!). Sitte timevis i stumhet er ikke noe for meg, og sånne mannfolk er en dårlig match ;-) Vet ikke helt hva jeg vil- men litt oppmuntring kanskje- drømmemannen min finnes vel han også? :-)Anonymous poster hash: de283...893
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Hmm? Anonymous poster hash: a0886...f91
Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Klarer jeg det, klarer alle det.. Det er MYE bedre å være alene en å være sammen med en som ikke får deg til å føle deg bra ! Man kan ikke kaste bort livet sitt eller tiden sin på noen som ikke fortjener deg...! Selv om det føles håpløst avogtil så er det ikke det. Du kommer deg over den verste humpen og da ser du at det faktisk ikke er så ille.. Og dette er noe alle sier og du tror sikkert ikke på det nå, men jeg lover deg det er helt sant Drømmemannen fins muligens ikke, men jeg er sikker på at han som kan behandle deg slik som du ønsker er der ute for deg Jeg venter fortsatt på min, men jeg er sikker på at han kommer når tiden er inne..
Okapi Skrevet 28. august 2015 #4 Skrevet 28. august 2015 Det er jo ganske mange som aldri finner noen. 1
Forglemmegei Skrevet 28. august 2015 #5 Skrevet 28. august 2015 Det er jo ganske mange som aldri finner noen. Du var flink å gi henne håp TS: Ikke gi opp, plutselig dukker han opp Men husk at det fins lykke andre steder mens du venter
Gjest BethD Skrevet 28. august 2015 #6 Skrevet 28. august 2015 Det er jo ganske mange som aldri finner noen.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #7 Skrevet 28. august 2015 Selvfølgelig finnes det en mann for deg der ute, og han dukker nok opp når du minst venter det. Og i mellomtiden kan du nyte friheten i det å være alene og ikke trenge å ta hensyn til andre (bare ikke bli for godt vant slik at du blir for kravstor til en ny partner...) Anonymous poster hash: 1acca...6a5 1
Livan Skrevet 28. august 2015 #8 Skrevet 28. august 2015 Ta deg god tid og slapp av. Desperasjon virker mot sin hensikt, men vær åpen for nye muligheter - særlig der du minst forventer det. Stol på deg selv og universet. Maraton deiting kan virke mot sin hensikt, kan være bedre at du deiter noen få som fyller dine krav. Men viktigst av alt: Ikke definer din lykke eller selvtillit ut fra hva situasjonen din er angående forhold. Det viktigste forholdet som må fungere er med deg selv. Jo bedre det fungerer, jo lettere er det å matche noen av høvkvalitet (som selv behersker akkurat dette). Skjønner? Lykke til. Jeg er sterk, ikke sant? Jeg klarer det her, ikke sant? Blir litt deppa og lei innimellom- ser for meg et liv alene.. Men tenker også, at det er faltisk bedre enn å leve med noen man ikke trives med? Eller som ikke behandler deg som den prinsessen man er (og jeg er ikle veldig kravstor eller vanskelig!!). Sitte timevis i stumhet er ikke noe for meg, og sånne mannfolk er en dårlig match ;-) Vet ikke helt hva jeg vil- men litt oppmuntring kanskje- drømmemannen min finnes vel han også? :-)Anonymous poster hash: de283...893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå