Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man benytte seg av en rabbat flere ganger så lenge tilbudsfristen ikke er over?? Hvis jeg bestiller noe nå og noe litt seinere mener jeg...

Litt rart om det ikke går an da,men noen som vet?

Gjest Anonymous
Skrevet

Regner med at rabatten er oppbrukt etter en runde, tror ikke du kan bruke den på nytt selv om tidsfristen ikke er utløpt. De sjekker jo dette med kundenr osv.

Skrevet

Tror det gjelder èn bestilling ja. Selv fikk jeg et gratis sjal og sengesett nå :)

Skrevet

Nei, de 10 % rabatt'en de sender ut, tror jeg gjelder for hele perioden som står på!! Er jo bare en fordel for de at vi bestiller mere!

Når det gjelder gratis varer man får med, så gjelder de kun 1 gang....

Skrevet

Det høres jo mest naturlig ut ja.Og hvis man bestiller en vare med 10% avslag på,ikke er fornøyd og returnerer og bestiller et nytt plagg istedet får man jo rabatt på det produktet også,selv om tidsfristen er gått ut.

Satser på at det er slik jeg ;)

Skrevet

Jeg har fått mange 50kroners-kuponger i det siste, og de er det ganske lang frist på. De har alle samme kode, og jeg har dermed brukt koden flere ganger :wink:

Sikkert samme med 10% ja...

Det som er så forferdelig irriterende, er når u nettopp har bestilt klær, og to dager etter kommer det rabatt-kupong i posten... :roll:

Har aldri ringt for å spørre om jeg kan få bruke kupongen på usendte varer, så vet ike hva de sier til det...

Skrevet
Det som er så forferdelig irriterende' date=' er når u nettopp har bestilt klær, og to dager etter kommer det rabatt-kupong i posten... :roll: [/quote']

I know.Det er sååå irriterende og slår så å si aldri feil.Men denne gangen har jeg venta lenge på den 10% rabatten,kun på trass.Det er jo penger å spare på sånt :roll:

Skrevet

Jeg venta jeg og...men orket ikke lenger, så jeg brukte 50kroners-kupongen i stedet. Og når jeg tenkte meg om, så lønte det seg, for jeg skulle ikke bestille for mer enn 500 kroner likevel... :ler:

Men så bestilte jeg masse mer da jeg fikk 10 %, noen dager etter... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...