AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #1 Skrevet 28. august 2015 Hei, Jeg startet fastrenteavtale i lånekassen i 2011 og bandt meg i 5 år. Nå har jeg planer om å begynne å studere igjen og må bryte avtalen for å få nytt studielån. Kan noen si ca hvor mye dette vil koste meg? Har litt over 100.000 i gjeld. Anonymous poster hash: c5070...37f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #2 Skrevet 28. august 2015 Hei, Jeg startet fastrenteavtale i lånekassen i 2011 og bandt meg i 5 år. Nå har jeg planer om å begynne å studere igjen og må bryte avtalen for å få nytt studielån. Kan noen si ca hvor mye dette vil koste meg? Har litt over 100.000 i gjeld.Anonymous poster hash: c5070...37f Lånekassen kan estimere dette for deg på mine sider i skjemaet for å avbryte fastrenteavtaøen som er tilgjengelig annenhver måned. Hvor mye det vil koste avhenger av hva fastrenten din er og den varierte endel gjennom året 2011. En kvalifisert gjerning er at det kommer til å koste maksimalt 2000 kr.Anonymous poster hash: 410a9...76a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2015 #3 Skrevet 28. august 2015 Lånekassen kan estimere dette for deg på mine sider i skjemaet for å avbryte fastrenteavtaøen som er tilgjengelig annenhver måned. Hvor mye det vil koste avhenger av hva fastrenten din er og den varierte endel gjennom året 2011. En kvalifisert gjerning er at det kommer til å koste maksimalt 2000 kr.Anonymous poster hash: 410a9...76a Husk også at du får skattefradrag for dette beløpet(men først det året dette faktisk blir betalt. Nå blir det vel bare lagt til lånet. I og med at lånet er rentefritt for deg mens du studerer, så blir det uansett lagt til mye mindre renter(inkl det du må betale for å avbryte) på lånet dette året enn det ville om du beholdt fastrenteavtalen, så ville ikke bekymret meg over dette.Anonymous poster hash: 410a9...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå